کد خبر: ۲۳۳۹۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۱ تير ۱۳۹۳
سخنگوی دولت با بیان اینکه یارانه نقدی به خانوارهای متقاضی تعلق می‌گیرد، گفت:‌ضرب‌الاجلی برای حذف غیرمستحق‌ها در قانون تعیین نشده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری که ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور استانداران سراسر کشور در کاخ سعدآباد برگزار شد، اظهارداشت: پس از مهار نسبی تورم که جزء برنامه‌های هشت ماهه دولت تدبیر و امید بود هم‌اکنون خروج از رکود در کوتاه‌مدت و رونق اقتصادی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به جایگاه استانداران در توسعه ملی از همه آنها دعوت شد که با حضور در جلسه دولت ابتدا مشکلات خود را منتقل کنند و از سیاست‌های دولت تدبیر و امید اطلاع داشته باشند تا مشارکت خوبی در رونق بخشی به اقتصاد میان هیأت وزیران و استانداران شکل بگیرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه نمایندگان استانداران در ابتدای این جلسه مشکلات خود را مطرح کردند، افزود: رویکرد دولت را درباره رونق اقتصادی و مشارکت در تهیه و تنظیم برنامه ششم برای استانداران منعکس کردند و چگونگی اموری که برای پیشرفت کشور لازم است در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها