کد خبر: ۲۳۳۸۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۱ تير ۱۳۹۳
دروازه‌بان کاستاريکا با تاکيد بر اينکه خستگي در جام جهاني معنايي ندارد اعلام کرد براي پيروزي مقابل حريف به ميدان مي‌روند.

 

به گزارش پایگاه 598، تيم ملي کاستاريکا با درخششي که در جام جهاني 2014 برزيل داشته راهي مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها شده است.

آنها در مرحله گروهي اروگوئه و ايتاليا را شکست داده و با انگليس مساوي کردند تا به عنوان تيم صدرنشين راهي مرحله بعد شوند. آنها در يک هشتم نيز يونان را با درخشش کيلور ناواس شکست داده و راهي مرحله بعد شدند.

به نقل از فارس، ناواس که يکي از ستاره‌هاي تيمش در ديدارهاي کاستاريکا بوده، 390 دقيقه در ترکيب اين تيم در جام جهاني به ميدان رفته است. او بر اين باور است که خستگي به هيچ وجه روي بازيکنان اين تيم تاثيري نداشته است.

ناواس در اين زمينه گفت: همه ما حالمان خوب است. در چنين تورنمنت سنگيني انتظار مي‌رود که بازيکنان از نظر بدني افت زيادي داشته باشند اما فکر مي‌کنم روزهايي که براي استراحت در نظر گرفته شدند کافي باشد. خستگي معنايي ندارد. مي‌توانيم يک بار ديگر خودمان را به آمادگي کامل برسانيم.

ناواس ادامه داد: ديدار بعدي ما يکي از زيباترين بازي‌هاي ما در تاريخ فوتبالمان است زيرا مقابل يکي از بزرگان جهان قرار مي‌گيريم. فکر مي‌کنم تا اينجاي تورنمنت نشان داديم که چه توانايي‌هايي داريم. مي‌دانيم که هر اتفاقي ممکن است در اين ديدار رخ دهد اما بدون شک براي پيروزي به ميدان مي‌رويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها