کد خبر: ۲۳۳۷۰۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۴     ۱۰ تير ۱۳۹۳
پرسپوليسي‌ها در شرايطي در ديداري تدارکاتي به مصاف پديده رفتند که دو بازيکن پديده در دقيقه 40 به سمت اميد عاليشاه حمله‌ور شدند.
به گزارش 598،به نقل از فارس، تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي از ساعت 18 امروز به مصاف پديده مشهد رفت که حاشيه‌هاي اين بازي را در زير مي‌خوانيد:

* ترکيب پرسپوليس در نيمه اول: مکاني، نورمحمدي، صبوري، يزداني، علي‌عسگر، نورالهي، کفشگري، عاليشاه، خالقي، نوري و طارمي

ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم: مکاني، حسيني، بنگر، قاسمي، کفشگري، عاليشاه، نوروزي، صادقيان، عباس‌زاده، چمنداني و يک بازيکن تستي

* بازي امروز را عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه پرسپوليس و برخي از مسئولان پديده از نزديک تماشا کردند.

* خلعتبري نيز در تمرين امروز حضور پيدا کرد. اين بازيکن ابتدا روي نيمکت با دايي صحبت کرد و سپس روي سکوها رفت و با عليرضا رحيمي، مديرعامل پرسپوليس گفت و گو کرد و در پايان با ناراحتي ورزشگاه درفشي‌فر را ترک کرد.

*عليرضا مرزبان در دقيقه 20 بازي به شدت به داور بازي اعتراض کرد و نسبت به عملکرد او انتقاد داشت. داور هم به او تذکر داد که اگر کارش را ادامه دهد از ورزشگاه اخراج مي‌شود.

* در ابتداي بازي رضا عنايتي به همراه تمامي بازيکنان پديده به سمت دايي رفتند و از وي رخصت گرفتند.

* رضا نوروزي به صورت اختصاصي دور زمين دويد.

* اما نکته بحث‌برانگيز بازي امروز در دقيقه 40 اتفاق افتاد. در يک صحنه بازيکنان پديده روي عاليشاه خطا کردند سپس در هنگام زدن اين ضربه خطا از پشت محوطه 18 قدم توسط پرسپوليسي‌ها ناگهان حرفي بين عنايتي و عاليشاه رد و بدل شد سپس عنايتي به سمت عاليشاه رفت و با ضربه‌اي به او اعتراض کرد. بازيکنان پرسپوليس و پديده در اين صحنه سعي کردند تا اين دو نفر را جدا کنند اما به يک‌باره امرايي بازيکن پديده ضربه‌اي ديگر با دست به سر عاليشاه کوبيد همين موضوع باعث شد که مشکلات بيشتر شود سپس علي دايي وارد ماجرا شد و با فرياد‌هاي بلندش هر سه بازيکن و ساير بازيکنان را آرام کرد. 5 دقيقه بازي به تأخير افتاد و پس از آن عنايتي و عاليشاه صورت همديگر را با پادرمياني دايي بوسيدند. البته مرزبان نيز در اين آشتي‌کنان نقش به سزايي داشت و بازي ادامه پيدا کرد. در بين دو نيمه نيز عاليشاه با عنايتي و امرايي در وسط زمين به خوش و بش گرم پرداختند.

* حدود 50 هوادار پشت درب بسته بودند.

* علي دايي امروز با لباس شخصي از کنار زمين با فريادهاي بلندش بازيکنان را راهنمايي مي‌کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها