کد خبر: ۲۳۳۶۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۰ تير ۱۳۹۳
جان اوبي ميکل مي‌گويد نيجريه نبايد از عملکرد خود در جام جهاني ناراحت باشد.

 

به گزارش پایگاه 598 ،ها‌فبک با تجربه تيم ملي نيجريه پس از حذف اين تيم از جام جهاني که با شکست دو بر صفر مقابل فرانسه رقم خورد، اظهار کرد: صادقانه مي گويم فکر نمي‌کنم که ما بايد احساس بدي داشته باشيم. به نظر من تورنمنت خوبي داشتيم و روز گذشته هم نشان داديم که تيم نيجريه چه توانايي‌هاي دارد. حتي مقابل تيم‌هاي بزرگ جهان.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: فکر مي‌کنم که از ابتداي بازي عالي بازي کرديم تا زماني که گل اول را خورديم. از آن لحظه به بعد بايد اقرار کنم که کمي اميدمان را از دست داديم. نتوانستيم به بازي برگرديم، اما هيچ کدام از اين‌ها نبايد عملکرد درخشان ما را از ياد همه ببرد.

ميکل در ادامه گفت: ما دقيقا مي دانستيم که در خط دفاع بايد مقابل يک تيم قوي مثل فرانسه چگونه بازي کنيم و مهم‌تر از آن زماني بود که توپ را در اختيار داشتيم و از حمله کردن به سمت دروازه‌ حريف ترسي نداشتيم. حتي موقعيت‌هاي خوبي داشتيم که از فرانسه پيش بيفتيم، اما اشتباهاتي رخ داد. چه مي‌شود کرد؟ بايد اين باخت را فراموش کنيم و به زندگي ادامه دهيم.

ها‌فبک ملي‌پوش چلسي درباره تقابل خود با پوگبا در ميانه ميدان گفت: واقعا يک دوئل باور نکردني بود. زمان‌هايي از بازي مي‌شد که من فکر مي‌کردم او خسته شده است، اما او به کارش ادامه داد و گل نخست را به ثمر رساند. فکر مي‌کنم در پايان بازي خيلي هم خسته نبود، اما در کل در ميانه ميدان تقابل خوبي داشتيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها