کد خبر: ۲۳۳۳۴۷
زمان انتشار: ۲۲:۱۴     ۰۸ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: ما به دنبال جذب چند بازيکن شاخص هستيم تا بتوانيم ليگ را با قدرت آغاز کنيم.
  به گزارش 598، رسول خطيبي پس از تمرين عصر امروز تراکتورسازي اظهار داشت: همه مي‌دانند که ما تمرينات خود را دير آغاز کرديم. نسبت به ساير تيم‌ها وضعيت‌مان ديرتر مشخص شد و کمي عقب هستيم. بايد فشرده‌تر کار خود را انجام دهيم تا به ساير تيم‌ها برسيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: فردا تمرينات ما در تهران به پايان مي‌رسد و سپس تمرينات خود را در ترکيه آغاز خواهيم کرد که اميدوارم با اضافه شدن چند بازيکن شرايط‌مان بهتر شود و بتوانيم قدرتمندانه کار را دنبال کنيم.

سرمربي تراکتورسازي خاطرنشان کرد: ما کارمان را دير شروع کرديم و نتوانستيم چند بازيکن خود را حفظ کنيم، سعيد دقيقي، محمد نصرتي و ميلاد فخرالديني از تيم جدا شدند، هم‌اکنون سه سهميه داريم که اميدوارم بتوانيم بازيکنان خوبي جذب کنيم، با ملي‌پوشان صحبت خواهيم کرد و اگر نتوانستيم آنها را جذب کنيم به دنبال بازيکن خارجي مي‌رويم.

خطيبي يادآور شد: حداقل بايد پنج بازيکن ديگر جذب کنيم که در کنار بازيکنان خوب و جوان بتوانيم ليگ خوبي را دنبال کنيم، اميدوارم که بازيکنان ملي‌پوش همچون ساير بازيکنان ما کوچ نکنند، ما به دنبال بازيکنان شاخص و خوب هستيم، سه بازيکن ليگ برتري و دو بازيکن اميد جذب کرديم و اميدوارم بتوانيم در ادامه شرايط بهتري داشته باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها