کد خبر: ۲۳۳۲۹۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۰۸ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد وضعیت تمرینات استقلال خوزستان گفت: اردوی بسیار خوبی را برگزار می‌کنیم و بازیکنان با انگیزه تمرینات را دنبال می‌کنند. تمامی بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند و شرایط خوبی بر اردو حاکم است.

وی در مورد اینکه استقلال خوزستان هر شش سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده است، عنوان کرد: شش بازیکنی که به آنها نیاز داشتیم جذب کردیم نفراتی که از لیگ دسته اول و امیدها به ما اضافه شدند هم وضعیت بسیار خوبی دارند و از نقل و انتقالات رضایت کامل دارند.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: ما تمرینات بدن‌سازی و آماده‌سازی را انجام می‌دهیم و بازی دوستانه هم برگزار می‌کنیم. در حال حاضر بیشتر از 45 دقیقه به بازیکنان بازی نمی‌دهیم اما از اردوی ترکیه از بازیکنان در طول 90 دقیقه استفاده می‌کنیم. تمرینات هوازی ما تمام شده و وارد مراحل بعدی کارمان شدیم.

ویسی در مورد کیفیت دو بازیکن اهل مالی استقلال خوزستان گفت: این بازیکنان عضو تیم‌های ملی خود هستند و کیفیت بالایی دارند روبرتو و لامین بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند سال بعد به ما کمک کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه تیمش فصل آینده چه هدفی را دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: سال قبل استرس بالایی داشتیم و باید هرطور شده تیم را حفظ می‌کردیم. مسئولان باشگاه و مردم هم همین انتظار را از ما داشتند. در لیگ برتر جایگاه سیزدهم با دهم فرقی نمی‌کند برای ما پارسال مهم بقا در لیگ برتر بود اما امسال می‌خواهیم در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم.

ویسی در مورد اینکه آیا نتایج تیم ملی در جام جهانی مثبت بود اظهار داشت: نمی‌توانیم بگوییم که از نتایج تیم ملی خوشحالیم ما می‌توانستیم حداقل چهار امتیاز بگیریم و نباید به خاطر باخت کم گل مقابل آرژانتین خوشحال باشیم. در جام جهانی 98 سه امتیاز کسب کردیم و اصلاً نباید به خاطر یک گل زده در جام جهانی از همه چیز راضی باشیم البته ما از بازیکنان تیم ملی تشکر می‌کنیم آنها با تمام وجود در جام جهانی تلاش کردند و به همین خاطر برایمان قابل احترام هستند اما نباید خودمان را گول بزنیم چرا که پتانسیل فوتبال ایران بالاتر است. مقابل نیجریه ترسو بازی کردیم و سپس فهمیدیم توان برد را داریم. وقتی مقابل بوسنی باز بازی کردیم معلوم شد چه کاره هستیم. به هر حال به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می‌گویم اگر گروهمان بالا می‌رفتیم یک شگفتی رقم می‌خورد اما فکر می‌کنم گول آرژانتین را خوردیم و تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشتیم.

ویسی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا موافق تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش است گفت: کی‌روش تیم ملی را بدون دغدغه به جام جهانی برد و عملکرد مناسبی داشت. هیچ شکی در این موضوع وجود ندارد اما اگر قرار است او فقط سرمربی تیم ملی باشد و یک پول گردن‌کلفت دریافت کند فایده‌ای ندارد، کی‌روش باید برای مربیان کلاس‌های آموزشی و تمرینی بگذارد و در بالا بردن سطح دانش مربیان کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها