کد خبر: ۲۳۳۲۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۸ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازيکنان خوبي جذب کرديم و از جذب نفرات جديد رضايت دارم.

 

به گزارش پایگاه 598،عبدالله ويسي در مورد وضعيت تمرينات استقلال خوزستان گفت: اردوي بسيار خوبي را برگزار مي‌کنيم و بازيکنان با انگيزه تمرينات را دنبال مي‌کنند. تمامي بازيکنان ما جوان و با انگيزه هستند و شرايط خوبي بر اردو حاکم است.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه استقلال خوزستان هر شش سهميه ليگ برتري خود را جذب کرده است، عنوان کرد: شش بازيکني که به آنها نياز داشتيم جذب کرديم نفراتي که از ليگ دسته اول و اميدها به ما اضافه شدند هم وضعيت بسيار خوبي دارند و از نقل و انتقالات رضايت کامل دارند.

سرمربي استقلال خوزستان در ادامه يادآور شد: ما تمرينات بدن‌سازي و آماده‌سازي را انجام مي‌دهيم و بازي دوستانه هم برگزار مي‌کنيم. در حال حاضر بيشتر از 45 دقيقه به بازيکنان بازي نمي‌دهيم اما از اردوي ترکيه از بازيکنان در طول 90 دقيقه استفاده مي‌کنيم. تمرينات هوازي ما تمام شده و وارد مراحل بعدي کارمان شديم.

ويسي در مورد کيفيت دو بازيکن اهل مالي استقلال خوزستان گفت: اين بازيکنان عضو تيم‌هاي ملي خود هستند و کيفيت بالايي دارند روبرتو و لامين بازيکنان خوبي هستند که مي‌توانند سال بعد به ما کمک کنند.

سرمربي استقلال خوزستان در مورد اينکه تيمش فصل آينده چه هدفي را دنبال مي‌کند خاطرنشان کرد: سال قبل استرس بالايي داشتيم و بايد هرطور شده تيم را حفظ مي‌کرديم. مسئولان باشگاه و مردم هم همين انتظار را از ما داشتند. در ليگ برتر جايگاه سيزدهم با دهم فرقي نمي‌کند براي ما پارسال مهم بقا در ليگ برتر بود اما امسال مي‌خواهيم در نيمه بالايي جدول قرار بگيريم.

ويسي در مورد اينکه آيا نتايج تيم ملي در جام جهاني مثبت بود اظهار داشت: نمي‌توانيم بگوييم که از نتايج تيم ملي خوشحاليم ما مي‌توانستيم حداقل چهار امتياز بگيريم و نبايد به خاطر باخت کم گل مقابل آرژانتين خوشحال باشيم. در جام جهاني 98 سه امتياز کسب کرديم و اصلاً نبايد به خاطر يک گل زده در جام جهاني از همه چيز راضي باشيم البته ما از بازيکنان تيم ملي تشکر مي‌کنيم آنها با تمام وجود در جام جهاني تلاش کردند و به همين خاطر برايمان قابل احترام هستند اما نبايد خودمان را گول بزنيم چرا که پتانسيل فوتبال ايران بالاتر است. مقابل نيجريه ترسو بازي کرديم و سپس فهميديم توان برد را داريم. وقتي مقابل بوسني باز بازي کرديم معلوم شد چه کاره هستيم. به هر حال به بازيکنان تيم ملي خسته نباشيد مي‌گويم اگر گروهمان بالا مي‌رفتيم يک شگفتي رقم مي‌خورد اما فکر مي‌کنم گول آرژانتين را خورديم و تمام تمرکزمان را روي اين بازي گذاشتيم.

ويسي در پايان در پاسخ به اين سؤال که آيا موافق تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش است گفت: کي‌روش تيم ملي را بدون دغدغه به جام جهاني برد و عملکرد مناسبي داشت. هيچ شکي در اين موضوع وجود ندارد اما اگر قرار است او فقط سرمربي تيم ملي باشد و يک پول گردن‌کلفت دريافت کند فايده‌اي ندارد، کي‌روش بايد براي مربيان کلاس‌هاي آموزشي و تمريني بگذارد و در بالا بردن سطح دانش مربيان کمک کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها