کد خبر: ۲۳۳۲۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۸ تير ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: از اينکه قرار است محسن فروزان به کدام تيم بپيوندد بي‌خبرم.

 

به گزارش پایگاه 598،ايوب ذوالفقاري در مورد جدايي محسن فروزان گفت: به هر حال با اين بازيکن فسخ قرارداد کرديم و او بعد از توافق طرفين از جمع ما جدا شد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه فروزان اعلام کرده در يک قدمي استقلال قرار دارد خاطرنشان کرد: ما از او نپرسيديم به کدام تيم مي‌رود. مديريت و سرمربي در جريان مسائل قرار دارند و ما کاري به اين مسائل نداريم.

سرپرست تراکتورسازي در ادامه خاطرنشان کرد: پس از جدايي فروزان قرارداد داود نوشي‌صوفياني را به مدت دو سال تمديد کرديم.

ذوالفقاري در مورد وضعيت محمد ابراهيمي عنوان کرد: اين بازيکن مدتي است که در تمرينات حاضر شده و قراردادش را تمديد کرديم.

وي در مورد وضعيت فرشيد طالبي تصريح کرد: قرار بود طالبي به ترکيه برود و پس از بازگشت به ايران در مورد ماندن او و تمديد قرارداد صحبت کنيم.

ذوالفقاري با اشاره به انجام مذاکره با احمد آل‌نعمه افزود: ديروز با اين بازيکن قرار داشتيم و پس از مذاکره او گفت مي‌خواهد نزد خانواده خود برود و با آنها ديدار کند. آل‌نعمه اعلام کرد اگر از نفت جدا شد به تراکتورسازي مي‌آيد و منتظر مشخص شدن وضعيت او هستيم.

سرپرست تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که آيا مذاکره‌اي با جواد نکونام داشتيد اظهار داشت: همه اين نفرات عزيزان ما هستند و خوشحال مي‌شويم اگر به تراکتورسازي بيايند به هر حال بايد مذاکرات جلو برود تا شرايط کار مشخص شود. نکونام صددرصد يکي از گزينه‌هاي ما است و فکر مي‌کنم او مورد نظر خطيبي هم قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها