کد خبر: ۲۳۳۰۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۷ تير ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه استقلال مي‌گويد با اين که مبلغ قرارداد کارلوس کي‌روش سنگين است، ولي بايد تمامي فاکتورها را در اين زمينه در نظر بگيريم.

 

به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده عملکرد تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 2014 برزيل را مثبت ارزيابي کرد و گفت: به نظرم ملي‌پوشان ايران هر آنچه را که در توان داشتند در معرض نمايش گذاشتند و در مجموع عملکرد تيم ملي قابل قبول بود.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: با توجه به ديداري که در مقابل تيم آرژانتين انجام داديم انتظار بازي بهتري را در مقابل بوسني و هرزگوين داشتيم، اما گويا فشار بازي آخر بر روي آنها تاثيرگذار بود و نتوانستيم آن طور که مي‌خواهيم نتيجه‌ بگيريم.

مديرعامل باشگاه استقلال تهران با بيان اين که بايد سطح فوتبال ايران را نيز در نظر بگيريم، گفت: نبايد توقع نابجا از تيم ملي فوتبال ايران داشته باشيم، براي کسب نتيجه‌ مناسب نياز به اردوهاي تدارکاتي بلند مدت، ديدارهاي تدارکاتي و کارهاي زيربنايي داريم.

افشارزاده اضافه کرد: در ديدار مقابل بوسني و هرزگوين کمي از لاک دفاعي خارج شديم و همين امر براي تيم ما مشکل ايجاد کرد، اما در کل بازي‌هاي خوبي در جام جهاني از ملي‌پوشان شاهد بوديم.

او در مورد وضعيت کارلوس کي‌روش نيز گفت: دقيقا نمي‌دانم رياست فدراسيون فوتبال به چه صورتي با کي‌روش وارد بحث مي‌شود و با او صحبت مي‌کند، با توجه به اين که کي‌روش به فضاي فوتبال ايران آشنايي دارد، با کنار گذاشتن برخي موارد مي‌تواند بهتر عمل کند.

مديرعامل باشگاه استقلال افزود: مبلغ قرارداد کي‌روش براي فوتبال ايران سنگين است، اما بايد تمامي فاکتورها را در اين زمينه در نظر بگيريم. البته اين مطلب را فراموش نکنيم که ايران در اين دوره از جام جهاني بهتر از دوره‌هاي پيش بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها