کد خبر: ۲۳۲۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۴ مهر ۱۳۹۰
با نزدیک شدن موعد انتخابات مجلس، برخی نمایندگان، برای فعال نشان دادن خود و با هدف جلب نظر همشهریانشان، به استفاده ابزاری از حق استیضاح وزرا روی آورده اند.
 
به گزارش بولتن نیوز، در حالی که کشور با حجم زیادی از مسائل و مشکلات داخلی و خارجی مواجه است، رفتار غیراصولی این گروه از نمایندگان، نتیجه ای جز کاهش سطح اعتماد عمومی و نیز دلسردی مدیران ارشد دولتی را در پی نخواهد داشت.
  
نکته حائز اهمیت اینکه این گروه از نمایندگان، عموما جزو کسانی بوده اند که در طول دوره حضورشان در مجلس، کمترین خدمتی برای حوزه های انتخابیه خود نداشته و در جریان مباحث کلان کشور نیز حضوری بسیار اندک و خنثی داشته اند.
 
طرح استیضاح وزیر نیرو، کاملا تبلیغاتی است

در همین رابطه عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی به خبرنگار بولتن نیوز گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان از ابزار قانونی استیضاح برای تبلیغات خود در حوزه انتخابیه بهره می برند و مدام از استیضاح وزرا سخن میگویند.

سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در گفت وگو با خبرنگار بولتن نیوز با بیان اینکه در جریان استیضاح مجید نامجو وزیر نیرو نیست، گفت: متاسفانه برخی در آستانه انتخابات مجلس نهم از استیضاح بعنوان ابزاری برای تبلیغات در حوزه انتخابیه بهره می برند.

وی افزود: برخی آقایان مرتب از استیضاح سخن می گویند تا مردم حوزه انتخابیه وی اینگونه تصور کنند که وی در مجلس فعال است و به اصطلاح بگویند که «دیدی فلانی بینی وزیر را به خاک مالید، دیدی چقدر در پیگیری حقوق مردم جدی است».

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم در اسفند سال جاری تصریح کرد: به نظر من طرح استیضاح وزیر نیرو کاملا جنبه تبلیغاتی دارد و برای رفع مشکلات مردم نیست.

ابطحی با بیان اینکه با استیضاح سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد هم موافق نیست، افزود: این استیضاح هم چندان جنبه کارشناسی ندارد چرا که در حال حاضر کمیته سه نفره متشکل از محمد ابراهیم نکونام رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس، محسنی اژه ای دادستان کل کشور و وزیر اقتصاد در حال پیگیری این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه استیضاح یک وزیر اولین ابزار قانونی مجلس برای رفع مشکلات نیست اظهار داشت: اینکه برخی نمایندگان با کوچکترین اتفاق سراغ استیضاح یک وزیر می روند، این سوال پیش می آید که چه هدفی پشت پرده آن وجود دارد.

برخی ازخبرگزاریها روز شنبه 23 مهر ماه از استیضاح وزیر نیرو خبر دادند.

طرح استیضاح حسینی نیزاز چند هفته پیش به دلیل اختلاس 2 هزار و 800 میلیاردی در بانک صادرات، در مجلس کلید خورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها