کد خبر: ۲۳۲۸۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۵ تير ۱۳۹۳
سرمربي آرژانتيني اتلتيکومادريد تأکيد کرد بعد از تماشاي عملکرد درخشان مدافع تيمش در جام جهاني محال است که به او اجازه ترک ويسنته کالدرون را بدهد.

 

به گزارش پایگاه 598، در پيروزي اروگوئه برابر ايتاليا در دور سوم ديدارهاي مرحله گروهي جام جهاني 2014 که منجر به صعود آبي‌پوشان آمريکاي لاتين به مرحله يک هشتم نهايي شد، مدافع اين تيم، ديه‌گو گودين مؤثرترين نقش را داشت. او نه تنها با عملکرد قابل قبول خود در خط دفاع حملات ايتاليا را خنثي کرد بلکه در نيمه دوم گلي را به ثمر رساند که زمينه‌ساز پيروزي تيمش شد.

به نقل از تسنيم، نمايش گودين در جام جهاني سرمربي او در اتلتيکومادريد را بيش از پيش شيفته‌ اين ستاره اروگوئه‌اي کرده است. گودين همان کسي که گل تساوي اتلتيکومادريد برابر بارسلونا در هفته آخر لاليگا را به ثمر رساند و مسبب قهرماني روخي بلانکو شد. گودين در فينال ليگ قهرمانان اروپاي فصل گذشته برابر رئال مادريد هم گل زد،‌ گلي که اتلتيکومادريد را تا آستانه قهرماني برد اما در نهايت اين کهکشاني‌ها بودند که جام را به چنگ آوردند.

ديه‌گو سيمئونه در تمجيد از گودين اظهار داشت: گودين يکي از مهمترين بازيکنان اتلتيکومادريد است و محال است من بگذارم او جايي برود. او به ميزان قابل توجهي در همه زمينه‌ها پيشرفت کرده است؛ در زمين بازي چه به عنوان يک فرمانده در زمين بازي و چه به عنوان يک انسان. براي او بهترين آرزوها را داريم. من واقعاً گودين را تحسين مي‌کنم و اميدوارم که در آينده باز هم براي اتلتيکومادريد بازي کند.

ابراز اميدواري سيمئونه به ماندن گودين در اتلتيکومادريد در شرايطي است که خود اين بازيکن چندي پيش با رد شايعات گفت به هيچ عنوان قصد ترک قرمزوسفيدپوشان مادريد را ندارد و برنامه‌اش اين است که به قرارداد خود متعهد بماند. گودين چهار سال ديگر با روخي بلانکو قرارداد دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها