کد خبر: ۲۳۲۵۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۴ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه ادعا کرد شاگردانش در مصاف با اکوادور کار سختي پيش رو ندارند.

 

به گزارش پایگاه 598، ديديه دشان، سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه در آستانه ديدار شاگردانش مقابل اکوادور با حضور در کنفرانس خبري گفت: ما راه دشواري را براي رسيدن به مرحله پاياني جام جهاني طي کرده‌ايم اما حالا بازيکنانم در بهترين شرايط خود به سر مي‌برند.

به گزارش تسنيم، تيم ملي فرانسه که در دو بازي رفت‌و‌برگشت با نتيجه 3 بر 2 موفق به شکست اوکراين در بازي پلي‌آف راهيابي به جام جهاني در اروپا شد و در آخرين لحظه بليت سفر به برزيل را به دست آورد تاکنون در رقابت‌هاي جام بيستم تيمي منسجم نشان داده است.

وي افزود: بازيکنان تيم فرانسه از اينکه پيراهن تيم ملي کشورشان را به تن دارند خيلي افتخار مي‌کنند. زماني‌که پيراهن تيم ملي کشورت را به تن مي‌کني مسئوليت زيادي روي شانه‌هايت است و بازيکنان من هم اين موضوع را به خوبي درک کرده‌اند.

سرمربي 45 ساله فرانسه در خصوص آخرين بازي تيمش در مرحله گروهي جام جهاني مقابل اکوادور اظهار داشت: هر بازي جام جهاني فشار خاص خودش را دارد ولي بايد به همين صورت روند مثبت خود را ادامه دهيم. قرار هم نيست تغييرات زيادي در ترکيب اوليه تيم به وجود بياورم، چون نمي‌خواهم بازيکناني را کنارم هم بگذارم که تاکنون تجربه بازي با هم را نداشته‌اند.

دشان در پايان خاطرنشان کرد: ما در دو بازي اخيرمان خيلي خوب کار کرده‌ايم و گل‌هاي زيادي هم به ثمر رسانده‌ايم. هدف‌مان در بازي مقابل اکوادور کسب پيروزي است. احترام زيادي براي اکوادور قائلم ولي بايد بگويم که بازي آساني در انتظار بازيکنانم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها