کد خبر: ۲۳۲۵۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۴ تير ۱۳۹۳
ستاره سابق فوتبال آفريقا معتقد است که يونان شايسته پيروزي بر ساحل‌عاج بود. او مي‌گويد سهل‌انگاري بازيکنان ساحل‌عاج باعث شد تا يونان به دور بعد راه يابد.

 

به گزارش پایگاه 598، تيم ملي فوتبال ساحل‌عاج در آخرين بازي خود در مرحله گروهي جام‌جهاني با نتيجه دو بر يک برابر يونان تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به نقل از ايسنا، اين ديدار در حالي با تساوي يک بر يک دنبال مي شد که در لحظات پاياني ساماراس از روي نقطه پنالتي گل پيروزي تيمش را به ثمر رساند تا ديديه دروگبا و يارانش وداع تلخي با جام جهاني داشته باشند.

ژرژ وه‌آ، ستاره سابق فوتبال آفريقا معتقد است که ساحل‌عاج به راحتي مي توانست به دور بعد صعود کند اما سهل انگاري بازيکنان اين تيم باعث شد تا اين يونان باشد که جواز صعود به دور بعد را به دست آورد. او گفت: همه ما ديديم که ساحل عاج نمايش خوبي نداشت و در ديدار برابر يونان شايسته پيروزي نبود. اين تيم يونان بود که بازي کاملا حساب شده اي را به نمايش گذاشت و از اشتباهات حريف نهايت استفاده را برد و در نهايت پيروز از ميدان خارج شد.

او ادامه داد: سرمربي ساحل عاج تعويض هاي خوبي انجام نداد و بازيکنان جايگزين نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. يک تيم بايد بازي گروهي را در دستور کار خود قرار دهد. سالمون کالو به راحتي فرصت هاي گلزني را از دست مي داد. او مي توانست قبل از آن که سوت پايان بازي زده شود تيمش را جلو بيندازد و کار به لحظات پاياني نکشد. ساحل عاج نمايش ضعيفي در جام جهاني داشت و به نظرم يونان شايسته پيروزي بود چرا که اين تيم به خوبي قدر موقعيت هاي خود را دانست و با يک بازي خوب و حساب شده جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

در اين گروه تيم ملي فوتبال کلمبيا نمايش بسيار خوبي داشت و با سه پيروزي پياپي جواز صعود به دور بعد را به دست آورد. يونان با چهار امتياز در جايگاه دوم ايستاد. ساحل عاج هم با سه امتياز سوم شد. اما ضعيف ترين نتيجه را در اين گروه ژاپن به دست آورد که تنها با يک امتياز در قعر جدول رده بندي قرار گرفت تا يکي از قوي ترين و بهترين نمايندگان آسيا از دور رقابت ها کنار رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها