کد خبر: ۲۳۲۳۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۳ تير ۱۳۹۳
اگر چه بازيکنان بوسني شرايط روحي خيلي خوبي ندارند اما مي خواهند ايران را شکست دهند تا خداحافظي آبرومندانه اي با جام جهاني داشته باشند.

 

به گزارش پایگاه 598 ،وضعيت روحي بازيکنان بوسني تعريفي ندارد. اين نکته اي است که خبرنگاران بوسنيايي هم به آن اعتراف مي کنند.

آخرين تمرين بوسني قبل از بازي با ايران در شرايطي برگزار شده که ميرالم پيانيچ مهره کليدي بوسني نتوانست در تمرين گروهي شرکت کند هر چند که هافبک رم اظهار اميدواري کرده که به بازي فردا شب برسد.

به نوشته روزنامه هاي بوسني، فضاي تيم ملي اين کشور قبل از بازي با ايران چندان جالب نيست هر چند که آنها براي بازي با ايران يک انگيزه مشترک دارند و آن خداحافظي آبرومندانه با جام جهاني است.

بوسني که با روياي صعود از گروهش در جام جهاني به برزيل آمده بود با دو باخت به آرژانتين و نيجريه ديگر شانسي براي صعود ندارد و حالا تمام تلاشش را مي کند تا با پيروزي مقابل ايران، خداحافظي آبرومندانه اي با اين جام داشته باشد.

بازيکنان بوسني در گفتگوهايشان به اين نکته اشاره کرده اند که اگر چه عملکرد آنها خيلي خوب نبوده اما عقيده دارند که بخشي از شکست بوسني در جام جهاني، به خاطر اولين حضور اين تيم در اين تورنمنت بوده است.

به اين نکته هم اشاره کنيم که بوسني در بازي با ايران حداقل 500 تماشاگر در استاديوم خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها