کد خبر: ۲۳۱۹۱
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۲۳ مهر ۱۳۹۰
رئیس دانشگاه رازی گفت: دانشجویان دانشگاه رازی با تشکیل کمیته‌های مختلف استقبال و انتخاب تعدادی برای بیان نظرات خود، مشتاق دیدار صمیمی با رهبر معظم انقلاب هستند.
محمدمهدی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در‌باره دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه با مقام معظم رهبری اظهار کرد‌: مراسم از ساعت 8 با تلاوت آیاتی از قرآن و بعد از آن اجرای گروه تواشیح شروع می‌شود.
وی تصریح کرد: در این دیدار دانشجویان سرود "مهمان مهر" را به طور دسته جمعی اجرا خواهند کرد و بعد بنده در محضر مقام معظم رهبری سخنرانی خواهم کرد‌.
رئیس دانشگاه رازی اضافه کرد: قبل از فر‌مایشات مقا‌م معظم رهبری 10 نفر از دانشجویان بر‌گزیده از تشکل‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی، علمی و ورزشی از دانشگاه‌های رازی‌، علوم پزشکی، آزاد اسلامی‌، پیام ‌نور، جهاد دانشگاهی و صنعتی صحبت خواهند کرد.
وی با اشاره به آمادگی دانشجویان برای استقبال از مقام معظم رهبری اضافه کرد: دانشجویان از هفته پیش خود را برای استقبال از مقام معظم رهبری آماده کرده‌اند و به همین منظور کمیته‌های مختلفی برای استقبال از مقام معظم رهبری تشکیل شده است.
خدایی با بیان اینکه دانشجویان و اساتید می‌توانند با سرویس‌های که پیش‌بینی شده است به طرف دانشگاه رازی بیایند،‌ ادامه داد: دانشجویان و اساتید دانشگا‌های شهرستان نیز می‌توانند با مراجعه به دانشگاه خود راس ساعت 6 سوار اتو‌بوس شده و به کرمانشاه بیایند.
دانشجویان شهر کرمانشاه که در خوابگاه‌ها هستند نیز می‌توانند از اتو‌بوس‌هایی که در محل خوابگاه دانشجویان تدارک دیده شده است، استفاده کنند.
رئیس دانشگاه رازی خاطرنشان کرد: دانشجویان ساکن سطح شهر نیز می‌توانند با مراجعه به میدان آزادی پارکینگ دانشگاه رازی و اساتید این دانشگاه با مراجعه به دانشکده علوم اجتماعی برای آمدن به محل سخنرانی سوار اتوبوس‌ها شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها