کد خبر: ۲۳۱۶۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: من به کدام بازيکن تلفن کردم که مهدي رحمتي دومين بازيکن باشد.
به گزارش 598،بهرام افشارزاده در پايان جلسه در وزارت ورزش و جوانان درمورد خصوصي سازي استقلال و پرسپوليس گفت: جلسه امروز براي روشن شدن وضعيت واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي بود و بنا شد که طي نامه‌اي از وزارت اقتصاد و دارايي به اين دو باشگاه دارايي‌ها و کليه اعمال باشگاه به اين وزارتخانه اعلام شود و ظرفي يکي دو هفته آينده مسائل خصوصي‌سازي باشگاه عملي شود.

وي ادامه داد: قرار است نماينده وزارت اقتصاد و دارايي به اين دو باشگاه مراجعه کند و آنچه را که مي‌خواهند در اختيارشان بگذارند.

افشارزاده در مورد اينکه اين جلسه چه تفاوتي با جلسات قبل در مورد خصوصي سازي استقلال و پرسپوليس داشت، گفت: در اين جلسه براي اولين بار نمايندگان وزارت اقتصاد و دارايي و وزارت اطلاعات حضور پيدا کرد و تا يکي دو هفته آينده وضعيت خصوصي‌سازي مشخص مي‌شود. هر يک از آقايان نظرات خودشان را اعلام کردند و موافقان و مخالفان معايب و محاسن اين کار را بيان کردند و قرار است جلسات ادامه دار باشد.

وي در مورد مشکلات مالي باشگاه استقلال گفت: وضع مالي‌مان زياد خوب نيست و بايد از اسپانسر کمک بگيريم و اسپانسرهاي ديگري بگيريم تا باشگاه را اداره کنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه ممکن است تا پايان سال اين دو باشگاه خصوصي شوند، گفت: قرار است وزارت اقتصاد و دارايي با کمک وزارت ورزش و جوانان اين کار را انجام دهند و اين مسئله به مزايده گذاشته شود و افرادي که صلاحيت خريداري اين باشگاه را دارند، اين کار را انجام دهند تا پايان سال صد در صد اين کار انجام شود. زيرا اين مصوبه مجلس و قانون است و بايد اجرايي شود.

وي در مورد بحث جدايي رحمتي از استقلال که حاشيه‌ساز شد، گفت: رحمتي همواره مورد احترام من بوده و هست اما آنچه حقيقت است اين که ايشان از من وقت نگرفته يا تلفن به من نزده است بنا نبود که من به اين بازيکن يا بازيکنان ديگر تلفن کنم من به کدام بازيکن تلفن کردم که مهدي رحمتي دومي‌اش باشد.ورزشکار بايد تابع قانون باشد. ضمن اينکه ورزشکاران هم بايد بدانند خواسته مربي بر خواسته او ارجحيت دارد.

افشارزاده در مورد شايعه مذاکره با پاشنکو و معمارزاده براي حضور در استقلال گفت: اين‌ها جزو گزينه‌ها هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها