کد خبر: ۲۳۱۳۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۲۹ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش 598، فولاد خوزستان، قهرمان دوره گذشته لیگ برتر هنوز دروازه‌بان ندارد. بعد از اینکه سوشا مکانی به تهران برگشت و با تیم پرسپولیس قرارداد بست، علیرضا سلیمی دروازه‌بان دوم فولاد خوزستان هم ناز کرد و شرط و شروط ویژه‌ای پیش روی باشگاه گذاشت که این بار بر خلاف همیشه، فولادی‌ها ترجیح دادند ناز هیچ بازیکنی را نخرند. البته پیش از این هم در باشگاه فولاد خوزستان سابقه داشت که ناز بازیکن کمتر خریدار داشته باشد اما این بار انگار شرایط سفت و سخت‌تر از گذشته است. به هر حال سلیمی با شرایطی که برای فولاد گذاشت به توافق نرسید تا تیم قرمز اهوازی به دنبال دروازه‌بان دیگری باشد.

در این مدت اخیر گفته می‌شد رحمان احمدی گزینه فولادی‌هاست اما ظاهرا باشگاه امسال نمی‌خواهد خیلی زیاد هزینه کند به همین دلیل هم خیلی زود شایعه توافق با رحمان احمدی دروازه‌بان تیم ملی کشورمان را تکذیب کردند. بعد از این مساله، نوبت به مهدی رحمتی رسید. رحمتی که ساز جدایی از استقلال را کوک کرده، باعث شده شایعه‌های زیادی در مورد تیم فصل آینده‌اش به گوش برسد. اول از همه نام پدیده به میان آمد که نه تکذیب شد و نه تایید اما هنوز زمان زیادی از این مساله نگذشته که شایعه شده فولاد خوزستان به دنبال جذب رحمتی است. دروازه‌بانی که ظاهرا تمایل چندانی به ماندن در استقلال ندارد اما مطمئنا مبلغ زیادی می‌خواست تا قرارداد جدید امضا کند. پس به خاطر این مساله رحمتی هم نمی‌توانست در فولاد جایی داشته باشد.
بر این اساس هم فولادی‌ها خیلی زود شایعه مذاکره با رحمتی را تکذیب کردند تا رحمتی به دیگر گزینه‌های پیش رویش راحت‌تر فکر کند و در نهایت پیکان را انتخاب کند.

به این ترتیب دروازه‌بان فصل آینده فولاد خوزستان، سوال بزرگی برای همه شده که ظاهرا جواب آن را فقط اسکوچیچ می‌داند. ظاهرا اسکوچیچ به مدیران فولاد گفته که نگران پست دروازه‌بانی نباشند، چون یک دروازه‌بان ملی‌پوش خارجی سراغ دارد که با شرایط فولاد جور در می‌آید. گفته می‌شود این دروازه‌بان خارجی کسی نیست جز پاشنکو. دروازه‌بانی که فصل گذشته در ملوان بندرانزلی عملکرد خوبی داشت و به موفقیت تیم کمک کرد. پس با توجه به شناخت خوب اسکوچیچ از این دروازه‌بان، سرمربی کروات فولادی‌ها به سراغ او رفت. ظاهرا دراگان اسکوچیچ قصد دارد خودش مستقیما با پاشنکو صحبت کند تا این دروازه‌بان بدون شرط و شروط با فولاد خوزستان قرارداد امضا کند. پس اگر پاشنکو پیشنهاد فولاد خوزستان را قبول کند و به این تیم بپیوندد، دروازه‌بان اول تیم قرمزپوش اهوازی خواهد بود و ارشاد یوسفی به‌عنوان دروازه‌بان دوم در تیم همراهی‌اش می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها