کد خبر: ۲۳۱۳۵۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، خبرنگار سایت گلوبو عقیده دارد که کی روش قوچان نژاد را طعمه مدافعان حریف می کند تا سایر بازیکنانش راحت تر بتوانند به دروازه حریف نزدیک شوند

کارلوس کی روش تاکتیک رئال مادرید را در تیم ملی ایران پیاده می کند. این نظر دیگو ونتورلی نویسنده سایت گلوبوی برزیل در مورد تاکتیک تیم ملی ایران است.

او در مورد برنامه های کارلوس کی روش نوشته:

    سرمربی پرتغالی، در دوران حضورش در رئال از رونالدو به عنوان مهاجم هدف استفاده می کرد و همه توپها باید به او می رسید. تاکتیکی که در تیم ملی ایران هم پیاده شده و بازیکنان باید توپ را به رضا قوچان نژاد بهترین بازیکن تیم ملی و مهاجم هدف ایران برسانند.

کارلوس کی روش در حاشیه تمرینات تیمش برای بازی با آرژانتین گفته: «هر مربی باید با کارتهایی که دارد بازی کند. وقتی در رئال مادرید بودم، رونالدو را جلو می گذاشتم تا سه بازیکن حریف مامور مهار او شوند و بدین ترتیب کار برای سایر بازیکنان راحت تر می شد. قضیه خیلی ساده است. باید از تمام ابزاری که داری استفاده کنی و با نهایت تمرکز به مصاف حریفت بروی.»

سرمربی ایران که به خوبی در جریان قدرت خط حمله آرژانتین قرار دارد به احتمال زیاد تیمش را مثل بازی با نیجریه با یک تاکتیک دفاعی به میدان می فرستد و گل نخوردن از مسی و هم تیمی هایش برای او در اولویت قرار دارد. او می گوید: «به لیگ قهرمانان و تیم های حاضر در آن نگاه کنید. وقتی قرار به دفاع باشد، 11 بازیکن در کارهای دفاعی شرکت می کنند.»

سرمربی ایران، در بازی اول از خسرو حیدری در خط هافبک تیمش استفاده کرد تا حیدری در کارهای دفاعی به کمک جواد نکونام و آندو بیاید. تنها بازیکنی که می توانست بیشتر از بقیه به رضا قوچان نژاد نزدیک شود و در کارهای هجومی شرکت کند، اشکان دژاگه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها