کد خبر: ۲۳۱۳۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، تيم ملي فوتبال پرتغال در حالي دوشنبه شب در نخستين ديدار خود از مرحله گروهي جام جهاني 2014 با نتيجه 4 بر صفر مغلوب آلمان شد که کريستيانو رونالدو، بهترين بازيکن جهان در سال 2013 در اين ديدار کم‌فروغ ظاهر شد.

به گزارش تسنيم، کارلوس کي‌روش، سرمربي پيشين پرتغال در اين باره گفت: داستان تيم‌هاي بزرگ به دست بازيکنان بزرگ نوشته مي‌شود و در مورد تيم ملي پرتغال هم بايد بگويم که با کريستيانو رونالدوي 2010 نمي‌توانيم در برزيل به موفقيت برسيم.

سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران افزود: براي اينکه پرتغال در برزيل پيشتازي کند نياز به بهترين «ورژن» رونالدو داريم. تنها اوست که مي‌تواند تفاوتي در تيم به وجود بياورد ولي اگر قرار باشد کريس همانند جام جهاني 2010 عمل کند، شانسي در اين تورنمنت نخواهيم داشت. اميدوارم مصدوميت رونالدو روي عملکردش تأثير نگذارد.

کي‌روش در خصوص اختلافي که بين او رونالدو در دوره قبلي جام جهاني وجود داشت، گفت: مشکلي با رونالدو ندارم و اختلاف نظري هم بين ما وجود ندارد. من مربي او در زمين و دوستش در خارج از زمين بودم.

وي خاطرنشان کرد: هيچ عناد و دشمني با رونالدو ندارم ولي هنوز هم معتقدم که رفتار او به عنوان کاپيتان پرتغال درست نبود. صادقانه بگويم رفتار کريس را دوست نداشتم و اگر نظر خودم را حالا تکذيب کنم فردي ظاهرساز هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها