کد خبر: ۲۳۱۰۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، مهدي تاج در مورد شايعه مبلغ کلان قرارداد مهدي رحمتي با باشگاه پيکان گفت: مهدي رحمتي يکي از بازيکنان ارزشمند فوتبال ما از نظر اخلاقي و فني است و من به اين بازيکن هم مثل ساير بازيکنان اخلاق‌مدار فوتبال علاقه دارم. ضمن اينکه در مورد مبلغ قرارداد رحمتي با باشگاه پيکان ما هيچ صحبتي نداريم زيرا قانون سقف قرارداد ديگر وجود ندارد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد:‌ آنچه که در مورد قرارداد مهدي رحمتي مورد توجه سازمان ليگ است اينکه باشگاه پيکان بايد دقيقا مبلغ پرداختي به مهدي رحمتي را در زمان مقرر بر روي سايت خود منتشر و اعلام کند و اگر مبلغ اعلام شده قرارداد از سوي باشگاه با مبلغ پرداخت شده با مهدي رحمتي مغايرتي داشته باشد در آن صورت تخلف رخ داده و طبق قانون برخورد قاطع و قانوني با متخلفين انجام خواهد شد.

رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه چه برخوردي ممکن است با متخلفين صورت بگيرد،‌گفت: در صورتي که مبلغ قرارداد اعلامي و مبلغ پرداختي به رحمتي تفاوت داشته باشد محروميت مسئولان اجرايي در باشگاه را در پي خواهد داشت و با بازيکن هم طبق قوانين برخورد مي‌شود.

نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال تأکيد کرد: اين رويه فقط مختص مهدي رحمتي نيست و در مورد تمامي بازيکنان و باشگاه‌ها اعمال خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها