کد خبر: ۲۳۱۰۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، غلامرضا بهروان در مورد اينکه برخي باشگاه‌ها که تازه به ليگ برتر آمده‌اند، امکانات سخت‌افزاري و حتي نرم‌افزاري لازم را براي حضور در ليگ برتر ندارند، گفت: ما از همه باشگاه‌ها خواسته‌ايم که مدارک خود را براي ارسال به AFC به سازمان ليگ ارسال کنند. سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آينده مديران عامل يا نماينده تام‌الاختيار باشگاه‌هاي ليگ برتري بايد در کارگاه آموزشي سازمان ليگ شرکت کنند و ضمن آموزش، فرم‌هاي مخصوص صدور پروانه مجوز حرفه‌اي را صادر کنند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: AFC هرساله مدارک باشگاه‌ها را از ما مي‌خواهد و ما بايد امسال هم مدارک جديد مخصوصاً مدارک تيم‌هاي تازه که به ليگ برتر آمده‌اند را براي AFC ارسال کنند.

بهروان در مورد زمان آغاز ليگ برتر چهاردهم گفت: ليگ برتر فصل آينده نهم و دهم مردادماه آغاز خواهد شد و سازمان ليگ به کمک کانون تبليغاتي ايران‌نوين که اسپانسر جديد ليگ است، مراسم قرعه‌کشي را هم در روز 21 تيرماه که مصادف با 15 ماه مبارک رمضان و ميلاد باسعادت امام حسن مجتبي(ع) است به طور مفصل برگزار خواهد کرد.

بهروان در مورد نتيجه مساوي ايران مقابل نيجريه و همچنين بازي که روز شنبه با آرژانتين داريم گفت: دست بازيکنان و کادر فني تيم ملي درد نکند که بسيار غيرتمند بازي کرده‌اند، اميدوارم که مقابل آرژانتين هم بازي خوب و آبرومندانه‌اي را به نمايش بگذاريم، البته آرژانتين بزرگتر از نيجريه است، اما مقابل اراده انسانها هيچ غيرممکني وجود ندارد، مردم هم براي موفقيت تيم ملي دعا مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها