کد خبر: ۲۳۰۴۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
کارشناس فوتبال ايران با اشاره به ديدار آرژانتين و بوسني گفت که تيم ملي مي‌تواند برابر مسي و يارانش بازي خوبي انجام دهد.

 

به گزارش 598،منصور ابراهيم‌زاده در مورد ديدار بوسني و آرژانتين گفت: خيلي‌ها پيش از جام جهاني مي‌گفتند بوسني تيم ضعيفي است و مي‌شود راحت آنها را شکست داد اما آنها ثابت کردند تيم قدرتمندي هستند و اگر در دقايق ابتدايي به آن صورت گل نمي‌خوردند براي آرژانتين دردسرساز مي‌شدند.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: آرژانتين هم نشان داد به آن صورت نيست که نتوانيم از عهده‌اش برآييم. مطمئناً اگر مقابل نيجريه خوب بازي کنبم، مي‌توانيم برابر آرژانتين هم نمايش خوبي ارائه دهيم.

سرمربي پيکان در خصوص انگيزه بازيکنان آرژانتين براي بازي با ايران خاطرنشان کرد: ما هم براي بازي با آرژانتين انگيزه داريم و بازيکنان ايران منتظر اين بازي هستند اما مهم اين است که ابتدا در بازي با نيجريه نتيجه خوبي بگيريم و بعد به آرژانتين فکر کنيم.

ابراهيم‌زاده در خصوص تيم‌هايي که از اين گروه شانس صعود دارند، عنوان کرد: همچنان آرژانتين شانس اول اين گروه است و نمي‌شود بعد از يک بازي در مورد اين تيم قضاوت کرد. بقيه تيم‌ها هم شانس برابري براي صعود دارند. نمي‌شود روي بازي اول تيم‌ها در جام جهاني حساب کرد، چه کسي پيش‌بيني مي‌کرد اسپانيا 5 گل از هلند دريافت کند؟ هميشه بازي‌هاي ابتدايي در چنين تورنمنت‌هايي دشوار است.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اينکه خيلي از اهالي فوتبال ايران مي‌ترسند تيم ملي مقابل آرژانتين 6،7 گل بخورد، تأکيد کرد: ما به جز يک بازي دوستانه مقابل رم که آن هم تاکتيک سرمربي وقت بود چه زماني از حريفانمان 6،7 گل خورديم؟ اين نوع نگراني‌ها روحيه بازيکنان تيم را پايين مي‌آورد و اين حس را بين بازيکنان به وجود مي‌آورد که مردم به آنها اعتماد ندارند. بايد کمي واقع‌بين باشيم و به اين حرف‌ها دامن نزنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها