کد خبر: ۲۳۰۴۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
معتقد است که اين تيم با داشتن بازيکنان بي‌ادعا و بي‌حاشيه روزهاي خوبي را در فصل جديد ليگ برتر خواهد داشت.

 

به گزارش 598،رضا عنايتي در مورد شرايط بد پديده گفت: خوشبختانه وضعيت خوبي داريم و تمرينات ما در جزيره کيش ادامه دارد. تيمي که بسته شده است يک تيم بي‌ادعا و بدون حاشيه است و باشگاه پديده برنامه‌ريزي منظمي دارد تا در فصل جديد ليگ برتر نتايج خوبي بگيرد. اميدوارم که امسال نماينده خوبي براي مشهد در ليگ برتر باشيم.

به نقل از تسنيم، وي در خصوص کار کردن با عليرضا مرزبان که براي اولين بار سرمربيگري در ليگ برتر را تجربه خواهد کرد، افزود: من قبلاً با ايشان کار نکردم و حدود دو ماه است که از نزديک ارتباط داريم. نکته مثبت در مورد مرزبان اين است که او اهل مشورت است و اين موضوع براي من خوشحال‌کننده است. اين مربي فکرهاي نو در ذهن دارد و من خوشحالم که قرار است در فصل جديد با او کار کنم. اميدوارم من و ديگر بازيکنان بتوانيم عملکرد خوبي در ليگ‌برتر داشته باشيم.

مهاجم تيم فوتبال پديده در مورد اين شايعه که مي‌‌گويند نقش مهمي در بسته شدن اين تيم داشته است، گفت: به هر حال من يک بازيکن باسابقه هستم و طبيعي است که بعضي‌ها متأسفانه اين شايعات را درست مي‌کنند. من در بسته شدن پديده هيچ نقشي نداشتم و اين کارها به سرمربي و مسئولان باشگاه مربوط مي‌شود. البته شايد مشورت داده باشم ولي اين دليل نمي‌‌شود که خيلي‌ها چنين شايعاتي را درست کنند که غيرمنصفانه است و صحت ندارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها