کد خبر: ۲۳۰۳۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
نايب‌رئيس بانوان فدراسيون فوتبال گفت: صعود ايران نشدني نيست، مگر کسي فکرش را مي‌کرد اسپانيا 5 گل دريافت کند؟ اميدوارم چنين اتفاقات دور از ذهني براي ايران هم رخ دهد.

 

به گزارش 598،فريده شجاعي درباره بازي تيم ملي فوتبال ايران مقابل نيجريه در جام جهاني برزيل، گفت: بر خلاف آنچه کارشناسان فوتبال گفته‌اند و اينکه روي کاغذ ايران در گروه سختي قرار دارد من به مسائل متافيزيکي اعتقاد دارم. در کنار تاکتيک‌ها و تکنيک‌ها فاکتورهايي را مهم مي‌دانم که آن تعصب و غيرت بازيکنان و همچنين مسائل روحي و رواني است.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: ايران را از نظر شرايط روحي تيمي آماده مي‌دانم بنابراين بعيد نيست بتوانيم نيجريه را شکست دهيم. فکر مي‌کنم ايران بتواند از گروهش صعود کند و بازي خوبي هم مقابل آرژانتين خواهد داشت. بنابراين صعود ايران نشدني نيست. مگر کسي فکرش را مي‌کرد اسپانيا 5 گل دريافت کند، اميدوارم چنين اتفاقات دور از ذهني براي ايران هم رخ دهد.

نايب‌رئيس بانوان فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که در جام جهاني طرفدار کدام تيم هستيد، اظهار داشت: در درجه اول ايران و بعد هم تيم‌هاي آسيايي. چون عِرق عجيبي به تيم‌هاي آسيايي دارم! و در ادامه به اسپانيا و برزيل علاقه دارم. البته اسپانيا شروع خوبي نداشت، اما ممکن است مانند دوره قبل که بازي اول را باخت و بعد قهرمان شد امسال هم همين اتفاق بيفتد. من منطقي از يک تيم طرفداري مي‌کنم.

شجاعي در پاسخ به سوال ديگر مبني بر اينکه فکر مي‌کنيد چه تيمي قهرمان شود، عنوان کرد: اگر يک دوره از بازي‌ها انجام مي‌شد راحت‌تر مي‌توانستيم حدس بزنيم. با شناختي که دارم برزيل و هلند خوب بودند و فکر مي‌کنم از بين اين تيم‌ها ممکن است قهرمان مشخص شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها