کد خبر: ۲۳۰۳۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
فردی که با شرارت و اعمال مجرمانه خود موجب نارضایتی شهروندان اصفهانی شده بود، با تلاش مأموران پلیس اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی، رئیس پلیس مرکز استان اصفهان، صبح امروز از دستگیری یک شرور تحت تعقیب با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.

وی افزود: این متهم که چندی قبل به دلیل نزاع و درگیری دسته جمعی و به اتهام قداره کشی، ضرب و جرح عمدی، قدرت نمایی و تخریب اموال شهروندان تحت تعقیب مراجع قضایی بود پس از چند روز تلاش شبانه روزی پلیس در نهایت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ایجاد مزاحمت و نارضایتی مردم خط قرمز پلیس است ،خاطرنشان کرد: طرح ضربتی برخورد با مجرمان و افراد شروری که باعث ایجاد ناامنی در محله و مزاحمت برای نوامیس مردم شوند به طور ویژه در دستور کار قرار دارد و به محض اعلام گزارش مردم به صورت تخصصی این گزارش ها بررسی و بدون فوت وقت به آن رسیدگی می شود.

سرهنگ یاردوستی در پایان ضمن هشدار به کسانی که سعی دارند امنیت جامعه را خدشه دار کنند و آسایش عمومی شهروندان را سلب نمایند گفت: پلیس برابر قانون با اقتدار با آنان برخورد قاطع خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها