کد خبر: ۲۳۰۳۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: «کی‌روش در مخفی کردن مهره‌ها و عدم استفاده همزمان از بازیکنان به دلیل ترس از شناخته شدن و ظرفیت محدود تیم ملی دچار وسواس شده است.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از برنا، جلال چراغپور در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار داشت: «دریافت اطلاعات فنی از تیم ملی به شدت کاهش پیدا کرده است. در اردو بسته شده و خبرنگاران و هواداران نمی توانند در تمرین تیم ملی حاضر شوند. کی روش در تلاش است اطلاعات تیمش به بیرون درز پیدا نکند و این اتفاق در دیدارهای دوستانه تیم ملی هم دیده شده است.»

 

وی ادامه داد: «مثلا کی روش گاهی بازیکنان را در پست های غیر تخصصی خود بازی داده است. این همه جا به جایی بازیکنان در پست های مختلف تاحدودی هم باعث نگرانی می شود اما باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم که کی روش نمی خواهد دستش برای حریفان رو شود. او می خواهد پست ها را مخفی کند و سبک بازی را به هم می ریزد چون ما تیم قوی نداریم و جزو سه تیم پایانی دسته بندی شده ایم. کی روش می داند که نباید در ارایه اطلاعات به حریفان ولخرجی کند. همانطور که سرمربی نیجریه گفته بود هیچ شناختی از ایران ندارد.»

 

چراغپور در انتها تاکید کرد: «برخی از این بازیکنان زیر نظر کی روش رشد کرده و فوتبال یاد گرفته اند. به اعتقاد من کی روش در مخفی کردن مهره ها و عدم استفاده همزمان از بازیکنان به دلیل ترس از شناخته شدن و ظرفیت محدود تیم ملی دچار وسواس شده است. گرچه پنهان کردن اطلاعات تیم ملی باعث افسردگی خبرنگاران و مردم می شود و آنها با نگرانی درباره تیم ملی حرف می زنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها