کد خبر: ۲۲۹۶۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
مربی فصل پیش پرسپولیس گفت: «یکی از طرف باشگاه‌ قرارداد سفیدی که امضا کرده بودم را به سازمان لیگ برده و رقم 180 میلیون را نیز به عنوان رقم قرارداد به آن اضافه کرده است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی ، وقتی بحث دلخوری کریم باقری از علی دایی در رسانه‌ها مطرح شد، دایی با باقری تماس گرفت و به او گفت ابتدا با حضور در باشگاه طلبش را می‌گیرد و بعد در تمرینات حاضر می‌شود که پاسخ منفی رحیمی به آقاکریم باعث دلخوری او شد. گفتگوی زیر به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد:

 

* این روزها همه‌جا صحبت از مشکل شما با باشگاه پرسپولیس است!

- مشکل اینجاست که باشگاه تمایل ندارد با من همکاری داشته باشد.

 

* اما رحیمی در مصاحبه‌هایش طور دیگری حرف می‌زند!

- وقتی با من تسویه‌حساب نمی‌کنند، یعنی اینکه علاقه‌ای برای ادامه همکاری ندارند.

 

* شما گفته‌اید فقط 20 درصد قرارداد فصل پیش خودتان را گرفته‌اید اما خود دایی و دیگر دستیارانش با باشگاه تسویه‌حساب کامل کرده‌اند!

- کمترین دریافتی‌ را من داشته‌ام. به رحیمی هم گفتم که تا الان 20 تا 25 درصد قراردادم را گرفته‌ام اما فایده‌ای نداشت.

 

* رحیمی به شما دقیقاً چه گفته است؟

- به من گفته‌اند هر موقع پول برسد، تسویه‌حساب می‌کنند. آمدیم هیأت مدیره پول نداد، مدیرعامل نباید خودش برای باشگاه درآمدزایی کند؟! اگر قرار باشد هر موقع پول در اختیار مدیرعامل قرار بگیرد، او کار اجرایی کند که هر فردی را جای رحیمی قرار دهیم، همین کار را انجام خواهد داد!

 

* چرا مسئولان باشگاه درخصوص شما و دیگر مربیان تفاوت قائل شده‌اند و فقط با شما تسویه‌حساب نکرده‌اند؟

- به من گفته‌اند بیا امضا کن، بعداً حق و حقوقت را می‌دهیم. چند سال این اشتباه را مرتکب شدم و دیگر نمی‌خواهم به کسی اعتماد کنم. مانند بقیه بیایند تسویه‌حساب کنند و بعد قرارداد جدید امضا خواهم کرد.

 

* آیا قرارداد شما هم دوبرگه‌ای بود؟

- نمی‌دانم این دوبرگه‌ای بودن قرارداد دیگر چه صیغه‌ای است. من فقط یک قرارداد مالی با باشگاه امضا کرده‌ام و آن‌هم مورد تأیید سازمان لیگ است.

 

* در اعلام قراردادها مشخص شد شما مانند دیگر دستیاران دایی، 180 میلیون قرارداد بسته‌اید. آیا واقعاً همین مبلغ را توافق کرده بودید؟

- نه، من بعد از مذاکره با رویانیان یک قرارداد سفید با باشگاه امضا کردم و قرار شد بعداً مبلغ آن مشخص شود. باشگاه مبلغ را مشخص نکرد و من دو هفته در تمرینات حاضر نشدم تا اینکه به باشگاه رفته و قرارداد جدیدی با مبلغ مشخص امضا کردم. بعد فهمیدم یکی از طرف باشگاه‌ قرارداد سفیدی که امضا کرده بودم را به سازمان لیگ برده و رقم 180 میلیون را نیز به عنوان رقم قرارداد به آن اضافه کرده است. نمی‌دانم این کار زشت را چه فردی انجام داد، اما سازمان لیگ و هیأت مدیره باشگاه قراردادی که یک نسخه از آن دست خودم هست را قبول دارند که رقم آن چیز دیگری است.

 

* دایی بعد از گرفتن پول خود پیگیر مطالبات شما نشد؟

- با علی هفته پیش صحبت کردم و به او گفتم تا زمانی که تسویه‌حساب نکنم، به تمرینات نمی‌آیم. دوباره دو روز پیش علی به من زنگ زد و گفت با رحیمی صحبت کرده که بروم باشگاه و تسویه‌حساب کنم. با رحیمی تماس گرفتم و گفتم دایی این‌طوری گفته که او هم گفت؛ پولی در باشگاه نیست و هر وقت پول برسد،‌ با تو تسویه‌حساب می‌کنیم.

 

* اگر پرسپولیس پول شما را ندهد، با تیم دیگری وارد مذاکره می‌شوید؟

- تیم دیگری مرا نمی‌خواهد. همین پرسپولیس هم از سرم زیاد است!

 

* به کلاس مربیگری رفته‌اید؟

- مدرک C را گرفتم و الان هم منتظر شروع کلاس هستم. حتی اگر در شهرستان‌ها هم این کلاس برگزار شود، در آن شرکت خواهم کرد.

 

* در نهایت باقری را روی نیمکت پرسپولیس خواهیم دید؟

- از جانب من مشکلی وجود ندارد، باشگاه باید به تعهدات خود عمل کند و من خواسته زیادی ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها