کد خبر: ۲۲۹۳۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، نگراني‌‌هايي که درباره احتمال نرسيدن رونالدو به جام جهاني 2014 برزيل به خاطر مصدوميت او وجود داشت کاملاً برطرف شد زماني که اين بازيکن در بازي تدارکاتي شب گذشته پرتغال برابر ايرلند جنوبي در ترکيب اصلي قرار گرفت و 65 دقيقه در ميدان حضور داشت.

رونالدوي 29 ساله پس از اين بازي که با پيروزي 5 بر يک تيمش همراه بود، به نشريه تايمز گفت: تمرينات را به خوبي انجام مي‌دهم و توصيه‌هاي تيم پزشکي را فراموش نمي‌کنم. روند ريکاوري‌ام اميدوار کننده است و پزشکان تيم مي‌گويند وضعيتم روز به روز بهتر مي‌شود.

وي ادامه داد: براي رسيدن به جام جهاني بايد در اوج آمادگي بود، چه از نظر جسماني چه از نظر رواني. من هم مطمئناً با آمادگي کامل در جام جهاني حضور خواهم داشت و جاي نگراني نيست.

اولين بازي تيم تحت هدايت پائولو بنتو در جام جهاني 2014 برابر آلمان است، همان تيمي که دو سال پيش پرتغالي‌ها را کيف اوکراين شکست داد.

رونالدو درباره اين بازي گفت: ما در رقابت‌هاي يورو 2012 مقابل آلمان بازي کرديم و به همين دليل شناخت نسبي از اين تيم داريم. البته آن روي سکه را هم بايد ديد و آن اين است که آلماني‌ها هم از ما شناخت دارند. آلمان تيم فوق‌العاده‌ و يکي از بخت‌هاي قهرماني اين دوره جام جهاني است. برابر اين تيم کار بسيار سختي داريم.

برترين بازيکن جهان در سال 2013 عنوان کرد: در يورو 2012 علاوه بر آلمان، ما هلند و دانمارک را هم در گروه خود داشتيم اما با اين حال صعود کرديم. اين بار آمريکا و غنا با ما همگروه شده‌اند. صعود از اين گروه کار سختي است اما ما مصمم هستيم بهترين بازي‌هاي خود را ارائه کنيم.

اولين بازي پرتغال در جام جهاني ساعت 20:30 روز 26 خرداد برابر آلمان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها