کد خبر: ۲۲۹۲۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
کریس رونالدو 1 ساعت در آخرین دیدار دوستانه ی تیمش قبل از جام جهانی حضور پیدا کرد تا نشان دهد مشکلی برای همراهی تیمش در جام جهانی 2014 نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، کریس رونالدو خیال هواداران پرتغال را راحت کرد و گفت که کاملا آماده ی حضور در رقابت های جام جهانی خواهد بود. به این ترتیب تمامی نگرانی ها پیرامون عدم حضور او از بین رفت.فوق ستاره ی 29 ساله ی باشگاه رئال مادرید در اواخر فصل مدام با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و همین مسئله نگرانی های زیادی را به وجود آورده بود.

 

رونالدو در گفت و گو با Times of Indiaتاکید کرد: " به خوبی تمرین کرده ام و به توصیه های پیزشکان نیز همواره گوش کرده ام. از لحاظ بدنی و روحی کاملا آماده ی حضور در رقابت های جام جهانی هستم و هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت."

 

شاگردان پائولو بنتو در یکی از 2 گروه مرگ رقابت های جام جهانی 2014 قرار گرفته اند اما رونالدو از بابت رقابت با تیم های بزرگ بسیار هیجان زده است: " ما در یورو 2012 مقابل آلمان بازی کردیم و چیزهای خوبی از آن ها می دانیم. البته آن ها نیز اطلاعات خوبی از ما دارند. آلمان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود و رقابت با آن ها بسیار دشوار است.

 

اما ما در یورو هلند و دانمارک را نیز در گروه خود داشتیم پس تجربه ی بازی در گروه های سخت را داریم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکردمان را در برزیل نشان دهیم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها