کد خبر: ۲۲۹۲۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
امور مالی باشگاه پرسپولیس به هیأت مدیره گزارش مالی خود را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پیام صادقیان هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم ده روزی را باید استراحت کند و به تمرینات کم‌فشار بپردازد.



وی درباره مصدومیتش به فارس گفت: این مصدومیت در اردوی آفریقای جنوبی برایم پیش آمد و پس از استراحت کوتاه بعد از خط خوردنم از تیم ملی و شروع تمرینات دردم زیادتر شد اما مشکل خاصی نیست و مطمئن باشید با آمادگی کامل و خیلی زود به دوران بدنسازی برمی‌گردم. حالا نمی‌دانم این مصدومیت به نحوه تمرینات در آفریقا برمی‌گردد و یا خیر.

 

* مسئولان امور مالی باشگاه که حساب و کتاب‌های خود را به صورت سیستماتیک در باشگاه راه‌اندازی کرده‌اند گزارش‌های مالی خود را به هیأت مدیره ارائه کرده‌اند. نکته جالب اینکه قرار است از این به بعد امور مالی باشگاه پرسپولیس هر هفته به هیأت مدیره گزارش مالی بدهد.


این در شرایطی است که علیرغم اینکه گفته می‌شود در باشگاه پول نیست اما طی یکی دو روز گذشته تماس‌هایی با برخی از طلبکاران گرفته شده تا برای دریافت چک‌های خود به باشگاه بیایند. فعلا فقط به افرادی که طلب‌های مستند دارند پول داده می‌شود.

 
* شایان امیری، هافبک جوان و بیست ساله ای که سابقه حضور در تیم استقلال ب را دارد با نظر دایی در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد تا درباره او برای آینده تصمیم‌گیری شود.


گفتنی است این بازیکن امروز در تمرین با اجازه دایی دقایقی کوتاه حضور پیدا کرده بود اما از فردا کار خود را جدی تر با قرمزپوشان آغاز می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها