کد خبر: ۲۲۹۱۸
زمان انتشار: ۱۶:۰۹     ۲۰ مهر ۱۳۹۰

رییس قرارگاه عمار انتصاب اعضای جبهه پایداری به جریان انحرافی شایعه می داند و معتقد است که این شایعات از سوی معاندین نظام برای تخریب چهره ی اصولگرایی مطرح شده است.

 
به گزارش عصر امروز حجه الاسلام والمسلمین مهدی طائب تاکید دارد که جبهه پایداری بخش عظیمی از بدنه اصولگرایی را شامل می شود و هنوز تمام ظرفیت های بالقوه این جریان محقق نشده است.
 
وی که در نزد سیاسیون به موضع گیری های صریح در مقابل جریان فتنه شهره است در این خصوص نیز می گوید: هر فردی در هر لباسی اگر حرکت مجرمانه و معاندانه ای در فتنه 88 داشته است قطعا هم از سوی مردم و هم از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت خواهد شد.
 
آنچه در پی می آید مشروح گفتگوی خبرنگار ما با وی است که با هم از نظر می گذرانیم :
 
*جبهه پایداری بخش اعظمی از بدنه جریان اصولگرایی در کشور است که هنوز همه پتانسیل موجود در این ائتلاف کامل نشده است و به دنبال وحدت کامل این مهم تحقق می یابد .
 
*انتصاب اعضای جبهه پایداری به جریان انحرافی شایعه ای است که از سوی معاندین نظام برای تخریب چهره ی اصولگرایی در ذهن سیاسیون و ملت ایران مطرح شده است و هیچ استدلال قوی و درستی پشت این جریان وجود ندارد . 
 
* ائتلاف اصلی مابین جریان انحرافی و فتنه گران است. اما انحرافیون نیز نظیر استادان خود در جریان موسوم به اصلاحات دارای وزنه قابل توجهی نیستند و از اینکه صفرها کنار هم قرار بگیرند عددی درست نمی شود.
 
* هر فردی در هر لباسی اگر حرکت مجرمانه و معاندانه ای در فتنه ۸۸ داشته است قطعا هم از سوی مردم و هم از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت خواهد شد.
 
 * رد صلاحیت حامیان فتنه طبق قانون بی شک صورت خواهد پذیرفت اما اگر کسی حرکت مجرمانه ای نداشته و صرفا اقدام به اعلام مواضع شخصی خود در زمینه فتنه کرده است و شرکت آنها در مسئله فتنه جدی نبوده است، فاقد صلاحیت برای ورود به مجلس نیست اما باید دید مردم چه تصمیمی برای آنها می گیرند.
 
* در رابطه با صحبت هایی که در رابطه با چیدن راهبرد برای اصلاح طلبان توسط شورای راهبردی سه نفره شده است باید بگویم اینها ابتدا باید بررسی کنند که اصلا وزنی دارند که راهبردی برای جریان مطبوعشان اعلام کنند یا خیر .
 
* شورای سه نفره اصلاحات در زمان فتنه نشان داد که وزن واقعی اش چقدر است و چقدر در بین مردم جایگاه دارد .
 
* پدر خوانده های جریان اصلاحات خود خیال می کنند که می توانند در امر انتخابات کار شکنی کنند و ماشین تبلیغاتی و رسانه ای خود را با تمام قوا برای نیل به این هدف به کار انداخته اند ، غافل از اینکه تمام حرکات آنها مورد رصد شورای نگهبان قرار دارد .
 
* آنها غافل از این حقیقت هستند که اگر قرار بود این اقدامات منفی در کشور ما اثر بگذارد، اقدامات غربی ها که از اینها کارکشته تر هم هستند موثر واقع می شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها