کد خبر: ۲۲۸۸۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
باشگاه سپاهان سه گزینه مناسب برای جانشینی ابراهیمی دارد که همه آن ها در میان بهترین هافبک های دفاعی فوتبال ایران قرار دارند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، با قطعی شدن داستان جدایی امید ابراهیمی از سپاهان، خرید یک هافبک دفاعی خوب در اولویت نقل و انتقالاتی آن ها برای روزهای پیش رو قرار گرفته است.

 

این باشگاه سه گزینه مناسب برای جانشینی ابراهیمی دارد که همه آن ها در میان بهترین هافبک های دفاعی فوتبال ایران قرار دارند.

 

یکی از این بازیکنان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران است که اخیرا قراردادش را با الکویت فسخ کرده و احتمال بازگشت اش به رقابت های لیگ برتر ابدا دور از انتظار نیست.

 

خرید بازیکن سابق آبی های تهران که شائبه حضور دوباره اش در این تیم نیز مطرح شده است، می تواند پاتک خوبی از سوی سپاهانی ها به استقلالی باشد که به جذب ابراهیمی نزدیک شده است.

 

مهدی کیانی یکی دیگر از بازیکنانی است که می تواند جای خالی ابراهیمی را به خوبی پر کند. او از باشگاه های مختلف پیشنهاد دریافت کرده و ظاهرا قصد دارد به دوران طولانی حضورش در باشگاه تبریزی خاتمه دهد. مهدی به جز 4 مسابقه، در تمام دیدارهای فصل گذشته تراکتور 90 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است

 

نام هافبک دفاعی خوب تیم فولاد خوزستان نیز در میان بازیکنانی که برای جانشینی امید ابراهیمی قرار دارند دیده می شود. مهدی بدرلو پس از نیم فصل اول نه چندان موفق فصل گذشته، در نیم فصل دوم به یکی از موثرترین مهره های فولاد تبدیل شد.

 

زننده دو پنالتی حساس اهوازی ها برابر تراکتور، اگر تمایلی به ترک تیم قهرمان داشته باشد می تواند خرید ایده آلی برای اصفهانی ها تلقی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها