کد خبر: ۲۲۸۷۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال دیروز حرف آخر خود را درباره تمدید قرارداد کارلوس کی روش زد: «بعد از جام‌جهانی‌ در این باره حرف می‌زنم!» این یعنی فدراسیون فوتبال تصمیم قطعی خود را درباره آینده کی روش و تیم‌ملی گرفته است.

اگر قرار بود فدراسیون قرارداد او را تمدید کند، می‌توانست پیش از شروع رقابت‌های جام‌جهانی‌ دست به چنین اقدامی بزند. جمله آخر کفاشیان به خوبی نشان داد که اغلب مصاحبه‌های رئیس هم نادرست بوده است.
کفاشیان بارها گفت که قبل از جام‌جهانی‌ تکلیف کی روش را روشن می‌کند و فدراسیون در تلاش است تا قرارداد او را تمدید کند اما حالا او به طور کامل حرف‌های خود را نقض کرده و می‌گوید بعد از جام‌جهانی‌ تازه در این زمینه اقدام خواهند کرد!

در هر صورت، این روزها بازیکنان تیم‌ملی هم در جریان اخبار ریز و درشت قرار گرفته‌اند و می‌دانند داستان از چه قرار است.
کی روش ترجیح داده در این زمینه سکوت کند و تنها گفته است: «دوست دارم تمام تمرکزم را روی تمرینات و بازی‌های ایران در جام‌جهانی‌ بگذارم. اگر موضوع تمدید قرارداد من مهم بود که فدراسیون از مدتی قبل، با من صحبت می‌کرد. وقتی برایشان اهمیت ندارد ترجیح می‌دهم خودم را ناراحت نکنم و به کارم ادامه دهم.»

در این بین بازیکنان تیم‌ملی ناراحت‌تر از همه هستند. آنها هر چند تمرکز خود را روی تمرینات گذاشته‌اند ولی بحث‌های زیادی در این باره می‌کنند. اشکان دژاگه هافبک تأثیرگذار تیم‌ملی هم در این زمینه واکنش نشان داد و به خبرورزشی گفت: «همه بازیکنان تیم‌ملی دوست دارند قرارداد کارلوس کی روش تمدید شود و بماند. من هم مثل تمام آنها دوست دارم او را نگه دارند چون کی روش خدمت بزرگی به تیم‌ملی کرده است.»

دژاگه که در فوتبال انگلیس توپ می‌زند، توضیح داد:

در انگلیس همه به کی روش احترام خاصی می‌گذارند و کارش را قبول دارند. کی روش مربی بزرگی است و مثل او کم به ایران می‌‌آید. من تصمیم‌گیرنده نیستم ولی فکر می‌کنم به خاطر نتایجی که با تیم گرفته و خدمتی که به ایران کرده، باید قراردادش تمدید شود.

اشکان درباره دستاوردهای کی روش در تیم‌ملی چنین نظری دارد: «صعود ما به جام‌جهانی‌ کار آسانی نبود. کره‌جنوبی، ازبکستان و قطر هزینه زیادی کرده بودند ولی ما سه بازی آخر را به آن شکل بردیم و صعود کردیم. در جام ملت‌های استرالیا هم حاضر هستیم. کی روش واقعاً برای تیم‌ملی کار کرده و اگر بماند، قطعاً می‌تواند خدمت بیشتری به فوتبال ایران کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها