کد خبر: ۲۲۸۷۲۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۹     ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
هادی عقیلی در گفتگو با خبرنگاران در مورد تمدید قرارداد با باشگاه سپاهان اظهار داشت: همانطور که قبلا نیز گفته بودم گزینه اول من برای فصل بعد سپاهان بود اما به خاطر مسائلی که پیش آمده بود با تیم استقلال نیز مذاکره کردم ولی در نهایت با رفع مسائل پیش آمده قرارداد خود را با تیم سپاهان تمدید کردم.

مدافع سپاهان در خصوص اظهارات نظری جویباری که عقیلی را به دلیل شرایط سنی بالا جذب نکردید، عنوان کرد: من برای ایشان متاسفم هستم، نمی‌دانم چرا ایشان وقتی در حال مذاکره با من بودند این مسائل را مطرح نکردند. در ابتدا وقتی ایشان با من تماس گرفتند به ایشان اعلام کردم شما را نمی‌شناسم و برای مذاکره با مدیربرنامه هایم تماس بگیرید و شاید ایشان به خاطر اینکه من به استقلال نرفتم این مسائل را مطرح می‌کنند.

وی در ادامه افزود: من کمال احترام را برای هواداران استقلال قائل هستم و مطمئنم آن‌ها من را برای تمدید قرارداد با سپاهان درک می‌کنند چرا که خود آن‌ها بازیکنانی مانند مجیدی را داشتند و می‌دانند چقدر جدایی یک بازیکن قدیمی از تیمشان سخت است و مجیدی نیز این مسئله را درک کرد و فوتبال خود را در تیم استقلال به پایان رساند. این شرایط با توجه به حضور 8 ساله من در سپاهان برای من نیز وجود داشت و علاقمندی بین من و هواداران سپاهان ایجاد شده است.

هادی عقیلی در ادامه گفت:

    چرا زمانی که نظری جویباری در حال مذاکره با من بود شرایط سنی بالای من را مطرح نکرده بود و در مصاحبه‌های خود مذاکره با من را تکذیب نکرد یا چرا به قلعه نویی اعلام نکرد شرایط سنی من برای حضور در تیم استقلال بالا است و من را در لیست خود قرار ندهد. متاسفم برای استقلال که در حال حاضر نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات این تیم است. اعتقاد دارم حضور ایشان در استقلال به خاطر پولدار بودن و کارخانه دار بودن ایشان است. او خود را به استقلال چسبانده است و از کنار اسم استقلال استفاده می‌کند.

مدافع سپاهان افزود: نظری جویباری به دلیل اینکه سابقه ورزشی ندارد اینگونه به راحتی با شخصیت بازیکنان صحبت می‌کند و همانطور که دید ایشان در مورد حنیف عمران زاده بازیکن تیم خودشان نیز اظهارات دیگری داشته است. من با اینکه به استقلال نرفتم برای این تیم احترام قائل هستم ومی دانم حضور در این تیم آرزوی بازیکنان زیادی است.

هادی عقیلی در خصوص عملکرد سپاهان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: سپاهان فصل گذشته تیم خوبی در اختیار داشت و حتی در نیم فصل دوم قهرمان مسابقات شد هرچند در پایان فصل این مسئله در وضعیت ما در جدول نهایی لیگ تاثیری نداشت ولی نشان دهنده عملکرد مثبت وپیشرفت تیم بود. مسئولان باشگاه سعی کردند تیم فصل گذشته را حفظ کنند و برخی بازیکنان به خواسته سرمربی تیم جدا شدند و برخی مانند ابراهیمی به خواسته خود در باشگاه نماندند ولی جایگزین‌های خوبی برای بازیکنان جدا شده جذب کردیم و مشکل تیم در خط هافبک را با جذب بازیکن رفع کردیم و من امیدوارم فصل آینده عملکرد بهتری در مسابقات لیگ داشته باشیم.
کاپیتان سپاهان در پایان در خصوص بحث خداحافظی نوید کیا از فوتبال خاطر نشان کرد: شک نکنید محرم نویدکیا حق خداحافظی از سپاهان را ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها