کد خبر: ۲۲۸۵۳۰
زمان انتشار: ۲۲:۲۴     ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
ملی‌پوش اسپانیایی معتقد است آرژانتین یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی جام‌ جهانی‌ برزیل به حساب می‌‌آید اما هنوز برای حدس زدن در مورد اینکه جام این رقابت‌ها در نهایت به چه تیمی می‌رسد، خیلی زود است.

او در گفت‌وگو با وب‌سایت روزنامه آرژانتینی «لا ناسیون» گفته: «آرژانتین تیم بسیار بزرگی است اما رقیب‌های بزرگ زیادی در این بازی‌ها حضور دارند و خیلی چیزها اتفاق خواهد افتاد. دست آخر هم این اتفاقات هستند که مشخص می‌کنند قهرمان چه تیمی است.»

وقتی صحبت از «آلبی سلسته» به میان می‌‌آید، اولین نامی که به ذهن خطور می‌کند، لیونل مسی ستاره این تیم است. اینیستا نیز هم‌تیمی‌‌اش در بارسلونا را فراموش نکرده و در مورد توانایی‌هایی که در برزیل به نمایش خواهد گذاشت، حرف زده است:

    لئو فقط یکی است. همه ما می‌دانیم که او چه توانایی‌هایی دارد و اگر بخواهد چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.

او همچنین از خوش‌شانسی بارسلونا به خاطر داشتن بازیکنی مثل لئو گفته است: «باشگاه هیچ ‌وقت بازیکنی مثل او نخواهد داشت، البته لیونل مسی هم هرگز باشگاهی مثل بارسلونا را پیدا نخواهد کرد.»

آندرس در این گفت‌وگو یک بار دیگر از فرصت استفاده کرد تا از خوان رامون ریکلمه، بازیکن افسانه‌ای آرژانتین و هم‌تیمی سابقش در بارسلونا تعریف کند: «هم‌تیمی بودن با رامون و تمرین کردن در کنار او برای من یک افتخار بود. فقط با نگاه کردن به او، کلی چیز می‌شد یاد گرفت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها