کد خبر: ۲۲۸۲۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

در هفته‌های اخیر بارها بحث بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس مطرح شده است. در واقع دایی که شاگرد سابقش را در اولویت نخست برای خط حمله فصل آینده‌اش قرارداده بارها از رحیمی درخواست کرده تا به هر طریقی که شده شرایط حضور وی در پرسپولیس را فراهم کند.

پس از مذاکره غیرمستقیم دایی از طریق یک واسطه با کریم انصاری فرد ، مدیرعامل پرسپولیس نیز باب مذاکره با انصاری فرد را باز کرده و حتی طرفین به توافقات قابل توجهی نیز رسیده‌اند.

در حالی به نظر می رسد آقای گل فصل گذشته لیگ در آستانه حضور در پرسپولیس است که به زعم گفته‌های خود انصاری فرد اولویت او ترانسفر شدن به لیگ‌های ترجیحا اروپایی است. او که امیدوار است با درخشش در جام جهانی به این مهم دست یابد به رغم توافق نسبی سرانجام عنوان کرده که اگر فصل آینده در ایران بماند قطعا برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

حالا باید دید با توجه به علاقه فراوان دایی برای جذب انصاری فرد و البته تعلق خاطری که آقای گل لیگ سیزدهم به سرخپوشان دارد به نظر می رسد که انصاری فرد را باید از هر زمانی به پرسپولیس نزدیک‌تر بدانیم. مهاجمی که بازگشتش به پرسپولیس می‌تواند اتفاقی قابل توجه برای هواداران بی‌شمار این باشگاه باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها