کد خبر: ۲۲۸۲۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
مجید نامجو مطلق کارشناس فوتبال و هافبک اسبق تیم‌ملی درخصوص وضعیت این تیم در جام‌جهانی و همچنین احتمال تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال با ما هم‌صحبت شد.

فکر می‌کنید ما در جام‌جهانی با چه روشی بازی کنیم؟
هرچه باشد ما قرار نیست در جام‌جهانی مقابل حریفان خود حمله و هجومی بازی کنیم. اولویت ما باید ابتدا گل نخوردن باشد و سپس اگر شد روی ضدحملات خطرناک ظاهر شویم.

یعنی مقابل هر 3 تیم آرژانتین، نیجریه و بوسنی باید همین‌طوری کار کنیم؟
بله؛ در واقع ما براساس تفکرات کارلوس کی روش که گل نخوردن و سپس ضدحمله است کار می‌کنیم چون در غیر این صورت نمی‌توانیم مقابل تیم‌هایی چون آرژانتین خوب بازی کنیم.

شما هم موافق تمدید قرارداد کارلوس کی روش هستید؟
ببینید اگر ما می‌خواهیم مربی بزرگ داشته باشیم باید بپذیریم که پول کلانی پرداخت کنیم و ما ابتدا باید ببینیم دنبال چه هستیم. من معتقدم کی روش مربی خوبی است ولی رقم پیشنهادی‌ا‌ش آن‌طور که می‌گویند برای فدراسیون و صدالبته فوتبال ما خیلی سنگین است؛ یعنی 15 میلیارد تومان پول کمی نیست. من کی روش را مربی بزرگی می‌دانم ولی می‌توانیم این همه پول را خرج تیم‌های پایه کنیم.

به نظر شما چرا مجید صالح از ادامه همکاری با کی روش صرف‌نظر کرد؟
خب از همان ابتدا هم مشخص بود که کی روش اعتقادی به مربی ایرانی ندارد و این را در طول زمانی که در ایران کار کرده ثابت کرده است اما اینکه چرا صالح کناره‌گیری کرده لابد دلایل شخصی برای خودش داشته و من نمی‌توانم در این خصوص حرف بزنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها