کد خبر: ۲۲۸۰۵
زمان انتشار: ۱۶:۰۱     ۱۹ مهر ۱۳۹۰
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور گفت: انجام سفرهای استانی به یک مدل مدیریتی تبدیل شده که امروز جایگاه خود را پیدا کرده است و حتما دولت‌های بعد به این لحاظ که مطالبه مردم شده مجبور هستند آن را دنبال کنند.

به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، لطف‌الله فروزنده اظهار داشت: انجام سفرهای استانی به یک مدل مدیریتی تبدیل شده که امروز جایگاه خود را پیدا کرده است و حتما دولت‌های بعد به این لحاظ که مطالبه مردم شده مجبور هستند آن را دنبال کنند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: دولت با برنامه ریزی 4 دوره سفر استانی و اهتمام بر انجام تعهدات خود در قبال مردم در عمل و به طور واقع به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفت.
وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی در عمران و آبادانی کشور بسیار موثر بوده است، یادآور شد: با انجام این کار بزرگ هم اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی بسیار افزایش پیدا کرد و هم ارتباط با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان باعث شد تا دولت و شخص رئیس‌جمهور با مسائل و مشکلات از نزدیک آشنا شوند و برای رفع آن بهتر و سریعتر برنامه‌ریزی کنند.
فروزنده افزود: علاوه بر این انجام سفرهای استانی موجب شد تا اعضای کابینه و مدیران دستگاه‌های دولتی با آثار تصمیماتشان در استان‌ها، شهرستان‌ها و حتی روستاهای دور افتاده و محروم آشنا شوند و بسیاری از گره‌های کور موجود در بروکراسی اداری را برطرف کنند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: قبل از انجام یک سفر استانی، ماه‌ها کار کارشناسی صورت می‌پذیرد تا اولویت‌ها و ظرفیت‌های آن استان مشخص شود که چگونه از امکانات و منابع دولتی به بهترین شکل استفاده شود.
وی تاکید کرد: آمارهای موجود نشان دهنده این است که در دولت خدمتگزار 4 تا 5 برابر دولت‌های گذشته کار انجام شده و هیچ کس نمی‌تواند این را منکر شود و به فرموده مقام معظم رهبری دولت‌های نهم و دهم دولت‌های کار و تلاش لقب گرفتند و مردم هم این را قبول دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
عجبا !!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها