کد خبر: ۲۲۷۴۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
دروازه‌بان‌ فصل گذشته تيم فوتبال سپاهان که قراردادش را با اين تيم تمديد کرد، گفت: کرانچار اصرار داشت قراردادم را تمديد کنم و مديريت باشگاه هم چنين چيزي را مي‌‌خواست.

 

شهاب گردان در مورد تمديد قراردادش با سپاهان گفت: پس از صحبت‌هايي که با کرانچار داشتم در نهايت تصميم به ماندن گرفتم. او اصرار داشت قراردادم را تمديد کنم و مديريت باشگاه هم چنين چيزي را مي‌‌خواست. قبلاً هم گفته بودم که دوست دارم در سپاهان بمانم و خدا را شکر مي‌‌کنم که اين اتفاق بدون مشکل خاصي رخ داد تا يک فصل ديگر در خدمت اين تيم باشم.

«به من تضميني براي فيکس بودن در سپاهان داده نشده است»،‌ وي با بيان اين جمله در مورد اينکه آيا در صورت ماندن رحمان احمدي دوباره کار سختي براي فيکس شدن نخواهد داشت، افزود: براي رقابت مشکلي ندارم. فصل گذشته هم مي‌‌توانستم جدا شوم ولي ماندم و بالاخره در ترکيب ثابت قرار گرفتم. اگر رحمان بماند مشکلي براي رقابت ندارم، چرا که سرمربي تيم تصميم‌گيرنده است و بدون شک او بهترين‌ها را انتخاب مي‌کند.

سنگربان سپاهان در مورد سه دروازه‌باني که قرار است به جام جهاني بروند، خاطرنشان کرد: من براي آنها آرزوي موفقيت دارم. قطعاً اين سه نفر دروازه‌بان‌هاي شايسته‌اي بودند که در فهرست نهايي قرار گرفتند. البته فوتبال ايران دروازه‌بان‌هاي شايسته ديگري هم دارد ولي نبايد فراموش کرد که کي‌روش هم براي انتخاب بازيکن محدوديت‌هايي داشت و در نهايت تصميم گرفت که داوري، احمدي و حقيقي را انتخاب کند.

گردان در پاسخ به اين سؤال که «دوست داري در جام جهاني کداميک از آنها، دروازه‌بان‌ ثابت ايران باشد؟»، افزود: حقيقي و احمدي که دوستان من هستند ولي شناخت زيادي از داوري ندارم. اگر به من باشد دوست دارم يکي از دوستانم درون دروازه قرار بگيرد ولي اين موضوع به انتخاب من نيست. من براي هر سه دروازه‌بان‌ آرزوي موفقيت دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها