کد خبر: ۲۲۷۲۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
جواد نکونام کاپیتان تیم‌ملی درباره اردوی ایران در اتریش می‌گوید: «اردوی بسیار خوبی بود که سه بازی تدارکاتی خوب هم برگزار کردیم. تمرینات بدنسازی، بازی‌های تدارکاتی و همه امکانات اردو عالی بود و امیدوارم تا بازی‌های جام‌جهانی‌ به بهترین شرایط برسیم. بازیکنانی هم که در اردوی آفریقا حضور داشتند می‌گویند اردوی اتریش کیفیت بهتری داشت و امیدوارم این روند خوب‌مان تا حضور در برزیل ادامه داشته باشد.»

او در بازی با آنگولا آسیب دید و از زمین بازی بیرون رفت. نکونام در این باره توضیح می‌دهد:

در تمرینات ضربه‌ای به پایم خورد که با این وجود به تمریناتم ادامه دادم. متأسفانه در بازی با آنگولا دوباره به همان ناحیه ضربه خورد که تصمیم گرفتم از بازی بیرون بیایم تا شرایطم بدتر نشود. اکنون هم تازه به ایران رسیده‌ایم و در این یکی، دو روز معاینه خواهم کرد و ان‌شاءالله مشکلی نیست.

نکونام درباره انتقادی که به کم گل زدن تیم‌ملی می‌شود، می‌گوید: «این انتقادها درست نیست. در سه بازی آخر مرحله مقدماتی نیز همه این نظر را داشتند که تیم‌ملی کم گل می‌زند اما به‌نظرم با یک گل هم می‌توان پیروز شد، همان‌طور که در بازی با قطر و کره‌جنوبی توانستیم با یک گل پیروز شویم. گل نخوردن از همه‌چیز مهم‌تر است، به‌خصوص در بازی‌های مهم جام‌جهانی‌ و بازی با تیم‌های بزرگ دنیا که گل نخوردن یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.»

او تأکید می‌کند که تیم‌ملی ضعف گلزنی ندارد: «در جام‌جهانی‌ مهم گل نخوردن است و امیدوارم با یک دفاع خوب در جام‌جهانی‌ به این مهم برسیم. ما ضعف گلزنی نداریم و یک تیم خوب هستیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها