کد خبر: ۲۲۷۱۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي جديد تيم فوتبال پيکان معتقد است که مي‌تواند با اين تيم برنامه‌ريزي خوبي براي آينده داشته باشد.

 

منصور ابراهيم‌زاده درباره انتخاب تيم فوتبال پيکان به عنوان تيمي که فصل آينده هدايتش را برعهده خواهد داشت با تبريک اعياد شعبانيه، اظهار کرد: بين گزينه‌هايي که وجود داشت و با توجه به شرايط و جلساتي که با مديرعامل کارخانه ايران خودرو و مديرعامل باشگاه پيکان داشتم، اين تيم را انتخاب کردم چون نقطه نظراتمان طوري بود که مي‌توانيم برنامه‌ريزي خوبي براي آينده داشته باشيم.

به گزارش ايسنا، سرمربي جديد پيکان در پاسخ به اين سوال که در اين تيم چه هدفي را دنبال مي‌کند؟ گفت: هر باشگاهي به دنبال اين است که رتبه خود را ارتقا دهد. ضمن اين که پيکان تازه به ليگ برتر آمده و باورمان اين است که فوتبالي منسجم و هماهنگ ارائه دهيم تا نوسان تيم برتر شود و جايگاه خوبي را کسب کنيم.

ابراهيم‌زاده همچنين درباره اين که به کسب سهميه آسيايي با پيکان فکر مي‌کند يا خير؟ گفت: همه تيم‌ها چنين تفکري دارند، اما براي تيمي که تازه از ليگ يک به ليگ برتر آمده اين اتفاق مي‌تواند براي سال‌هاي بعد رخ دهد.

وي در ادامه اعلام کرد که فهرست بازيکنان مورد نظرش را در اسرع وقت به مديران باشگاه ارائه خواهد داد.

مربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران همچنين درباره عملکرد اين تيم در سه بازي تدارکاتي اخير در اتريش، گفت: روي بازي‌هاي تيم ملي تمرکز کردم و ديدم که دوندگي و دفاع کردن تيم ملي برابر حريفان در قسمت‌هاي مختلف بهتر شده است و به نظرم تيم با اين تفکر به جام جهاني 2014 برزيل مي‌رود که در درجه اول گل نخورد.

ابراهيم زاده ادامه داد: اگر بتوانيم مقابل حريفان سد خوبي ايجاد کنيم و آن وقت روي ضد حملات موفق باشيم، حدس مي زنم که مي‌توانيم نتيجه‌ خوبي بگيريم. آن طور که من بازي‌هاي تيم ملي را ديدم متوجه شدم که بازيکنان عملکرد بهتري پيدا کرده‌اند و حالا بايد روي هماهنگي و کارهاي ترکيبي کار کنيم.

اما آيا اين تفکر در جام جهاني براي ايران جواب مي‌دهد؟ ابراهيم‌زاده در پاسخ به اين سوال که گفت: قطعا دوندگي زياد مي‌تواند روي نتايج تيم ملي تاثير بگذارد. در جام جهاني فرانسه هم که ما خيلي خوب بازي کرديم دوندگي و آمادگي جسماني بالاي تيم ملي مقابل حريفان خيلي خوب بود و با دفاع خوب و ضد حملات سريع حتي توانستيم آمريکا را ببريم.

ابراهيم زاده در پايان درباره ماندن يا نماندن کي‌روش در تيم ملي ايران، اظهار کرد: بارها گفته‌ام که حداقل تا جام ملت‌هاي آسيا بايد کادر فني تيم ملي حفظ شود، چون تا آن موقع زمان کم است و مربي ديگري نمي‌تواند با تيم ملي به هماهنگي لازم برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها