کد خبر: ۲۲۷۰۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: اعضای جدید هیئت رئیسه فراکسیون رهروان در مجمع عمومی مشخص می‌شوند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون برای انتخاب هیئت رئیسه جدید این فراکسیون در سال سوم مجلس نهم، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است ساز و کار انتخاب هیئت رئیسه جدید فراکسیون در سال سوم مجلس نهم در جلسه روز یکشنبه، 18 خرداد شورای مرکزی آن مشخص شود.   

وی در ادامه با بیان اینکه هنوز هیچ کدام از اعضای فراکسیون برای عضویت در هیئت رئیسه آن ثبت نام نکرده است، افزود: قرار است اعضای هیئت رئیسه جدید فراکسیون در سال سوم مجلس نهم در مجمع عمومی فراکسیون انتخاب شود. البته هر کدام از اعضا که برای عضویت در هیئت رئیسه فراکسیون تمایل داشته باشد، پس از ثبت نام، در مجمع عمومی فراکسیون و با رأی اعضا، برای عضویت در هیئت رئیسه فراکسیون انتخاب می‌شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه ساختار هیئت رئیسه فراکسیون در سال سوم مجلس نهم حفظ می‌شود، گفت: هنوز تصمیمی برای تغییر در ساختار هیئت رئیسه فراکسیون از سوی اعضا گرفته نشده که در این صورت این موضوع نیز باید در مجمع عمومی به تصویب اکثریت اعضا برسد.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در پایان خاطر نشان کرد: زمان دقیق برگزاری مجمع عمومی فراکسیون برای انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه هنوز مشخص نیست که هفته آینده در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها