کد خبر: ۲۲۶۹۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳

بازیکن تیم فوتبال راه آهن از پیشنهاد چهار، پنج تیم لیگ برتری به خود خبر داد و گفت‌: اولویت اولم راه آهن است اما در این هفته درباره ماندن یا رفتن از این تیم تصمیم گیری می‌کنم.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت باشگاه راه‌آهن در پرداخت طلب بازیکنان این تیم بابت فصل قبل، اظهار کرد: چند روز پیش به باشگاه رفتم و همان حرف‌های قبلی را شنیدم که قرار است باشگاه به فروش برسد و پول بازیکنان پرداخت شود که فکر نمی‌کنم این اتفاق با توجه به شرایط حالا حالا اتفاق بیفتد. متاسفانه وقتمان به همین آسانی می گذرد و در حالی که تمام تیم‌ها در حال جذب بازیکن و مربی هستند، ما هنوز نه مربی، نه مالک و نه بازیکنانمان را برای فصل بعد می‌شناسیم. در مجموع شرایط راه‌آهن مشخص نیست و امیدوارم هر چه زودتر تکلیفمان روشن شود.

وی خاطر نشان کرد: از سوی برخی تیم‌ها پیشنهاداتی برای فصل آینده به من شده است، اما من چهار، پنج سال است که در راه‌آهن حضور دارم و جدا شدن از این تیم برایم سخت است، چرا که در این تیم روزهای خوبی داشتم و با همه روابط خوبی دارم. اولویت اولم راه‌آهن است و قصد دارم چند سال در این تیم بازی کنم، اما باید ببینم که شرایط به چه صورتی رقم می‌خورد. مطمئنا تا چند روز آینده درباره ماندن یا رفتن از راه‌آهن تصمیم گیری می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها