کد خبر: ۲۲۶۸۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم جنجالي تيم ملي فوتبال ايتاليا معتقد است که انگليسي ها هيچ شانسي براي قهرماني در برزيل ندارند. او مي گويد تيم ملي فوتبال کشورش هم نمي تواند جام قهرماني را در برزيل بالاي سر برند.

 

تيم ملي فوتبال ايتاليا در جام جهاني 2014 برزيل با تيم هاي انگليس، اروگوئه و کاستاريکا همگروه است و بايد در نخستين بازي خود 25 خرداد به مصاف تيم ملي فوتبال انگليس برود.

به نقل از ايسنا، ماريو بالوتلي مهاجم جنجالي تيم ملي فوتبال ايتاليا جنگ رواني عليه انگليسي ها را خيلي زود شروع کرد. او در گفت و گويي که با روزنامه "ديلي ميل" انگليس داشت عنوان کرد که شاگردان روي هاجسون شانسي براي قهرماني در برزيل ندارند.

مهاجم ميلان، گفت: من براين باورم که تيم ملي فوتبال انگليس شانسي براي قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل ندارد. در تيم ملي فوتبال انگليس بازيکنان بزرگي بازي مي کنند با اين حال آنها نمي توانند تيمشان را قهرمان جام جهاني برزيل کنند. يک تيم براي قهرمان شدن به بازيکنان بزرگ و فوق ستاره نياز دارد. انگليس شانسي براي قهرماني ندارد.

مهاجم جنجالي ميلان شانسي براي قهرماني ايتاليا هم قائل نيست :من ايتاليا را هم نامزد قهرماني نمي دانم با اين حال ما اين تجربه را داريم که تماشاگران خود را غافلگير کنيم و با ارائه بازي‌هاي زيبا همه آنها را شاد کنيم فکر نمي کنم که تيم ملي فوتبال انگليس چنين تجربه اي داشته باشد. ما بازيکناني در اختيار داريم که مي توانند سرنوشت ساز باشند و تيم خود را قهرمان جام جهاني برزيل کنند.

بالوتلي در پايان سخنان خود گفت: انگليس بازيکني در اختيار ندارد که بتواند يک تنه آنها را به مراحل بعدي بياورد. با اين حال بايد به اين تيم احترام گذاشت. ما بايد در بازي نخست خود به مصاف شاگردان روي هاجسون برويم. بازي سختي خواهد بود. مي خواهيم شروع خوبي در جام جهاني داشته باشيم. به پيروزي در نخستين بازي خود نياز داريم تا با روحيه بهتري ادامه دهيم.

بالوتلي با فوتبال انگليس بيگانه نيست. او از سال 2010 تا 2013 براي منچستر سيتي بازي کرد و در 49 بار که پيراهن "همشهري‌ها" را بر تن کرد 30 گل به ثمر رساند. البته در فوتبال انگليس نام بالوتلي بيشتر به خاطر حاشيه سازي‌هاي زياد او بر سر زبان‌ها بود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها