کد خبر: ۲۲۶۸۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
رئيس باشگاه بارسلونا تاکيد کرد که به هيچ وجه اجازه نخواهد داد فابرگاس و ماسکرانو اين تيم را ترک کنند و به فوتبال جزيره برگردند.

 

سسک فابرگاس زماني که در فوتبال انگليس بازي مي کرد يک فوق ستاره براي آرسنال بود و با وجود سن کم بازوبند کاپيتاني اين تيم را بر بازو مي بست. او پس از کش و قوس هاي زياد تويچي هاي لندن را به مقصد اسپانيا ترک کرد تا پيراهن بارسلونا تيم سابق خود را بر تن کند.

به نقل از ايسنا، فابرگاس هرچند در دو فصل اخير پاس گل‌هاي زيادي براي هم تيمي‌هايش فراهم کرده، اما نتوانسته در بارسلونا نمايشي مشابه عملکردش در لندن داشته باشد. منچستر يونايتد با هدايت لوئيس فان خال از جدي ترين مشتريان فابرگاس به شمار مي آيد اما به نظر مي رسد بارسلونا دست بردار فابرگاس نيست.

جوزپ ماريا بارتومئو رئيس باشگاه بارسلونا تاکيد کرد که اجازه نخواهد داد فابرگاس از اين تيم جدا شود. اوگفت: مي خواهم به همه بگويم که هيچ تصميمي براي فروش فابرگاس نداريم. فابرگاس يکي از بازيکنان خوب ما است و اصلا نمي خواهيم او را به تيم ديگري بدهيم، چرا که خودمان به او نياز داريم. درباره ماسکرانو هم بايد بگويم که او را هم نمي خواهيم از دست بدهيم. ماسکرانو بازيکني کليدي براي ما به شمار مي آيد و بدون شک او در نيوکمپ باقي خواهد ماند.

يکي از بازيکناني که خبرهايي درباره علاقه باشگاه بارسلونا به جذب او به گوش مي رسد کوکه است. رئيس آبي-اناريها در اين باره گفت: کوکه بازيکن بسيار خوبي است و نشان داد به زودي به بازيکني سرنوشت ساز و توانا تبديل خواهد شد. او فصل بسيار خوبي را با اتلتيکو پشت سرگذاشت و همه تيم ها به دنبال جذب او هستند اما اتلتيکو با نمايش بسيار خوبي که داشت دوست ندارد ستارهاي خود را به راحتي از دست دهد.

پارتوميو در پايان سخنان خود درباره وضعيت ژاوي هرناندز کاپيتان بارسلونا گفت: ژاوي تا سال 2016 با ما قرارداد دارد. او از 16 سالگي در بارسلونا توپ مي زند و بدون شک تا پايان قرارداد خود با ما خواهد ماند. ژاوي بازيکني تاثيرگذار و کليدي براي ما به شمار مي آيد و اصلا نمي خواهيم به راحتي او را از دست بدهيم. همه ما دوست داريم ژاوي تا پايان دوران فوتبالي خود در بارسلونا باقي بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها