کد خبر: ۲۲۶۸۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۱۸ مهر ۱۳۹۰

به گزارش 598 به نقل از قاصد، هنوز خاطرات حضور انقلابی جوانان در ورزشگاه آزادی در خاطر مردم و رسانه ها باقی مانده است؛ جوانانی که برای نشان دادن حمایت مردم ایران از انقلاب مردم مظلوم بحرین به ورزشگاه رفتند و نشان دادند نمی توان علقه و محبت موجود میان شیعیان دو کشور را حتی با نیروهای مزدور عربستان سرکوب کرد.

حال پس از حضور صدها نفری جوانان در بازی تیم های پرسپولیس و استقلال مقابل تیم های بحرینی، چشم ها منتظر بازی فردای تیم ملی ایران و بحرین است. همان تیمی که برای برد مقابل کشورمان آنهم به سود عربستان، رقصدیدند و پرچم سعودی عا را مقابل دیدگاه صدها هزار بیننده ایرانی این بازی به پرواز درآوردند.

البته در بازی فردا جای چند نفر نیز خالی است: علا هبیل ، برادرش محمد و علی سعید دروازه بان تیم ملی بحرین که از بازیکنان اصلی این تیم به حساب می آمدند و اکنون به خاطر حمایت از انقلاب مردم شیعه این کشور، باید طعم زندان و شکنجه را بچشند و البته نباید از فیفا نیز توقع داشت وارد این قضیه شود چراکه فیفا موضوعات سیاسی را فقط عزل رییس فدراسیون ها توسط مسئولان دولتی می داند و بس!

آری فوتبال فردا زیر سایه انقلاب مردم بحرین است؛ فوتبالی که انشاءالله با برد پرگل تیم ملی ایران برابر تیم ملی آل خلیفه و نه تیم ملت بحرین پایان خواهد یافت و حضور هزاران نفری جوانان حزب اللهی در حمایت از مردم این کشور، ترس این رژیم از بازی فردا را دوچندان می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها