کد خبر: ۲۲۶۸۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم تيم ملي گفت: تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم از پرچم و نام ايران در جام جهاني دفاع کنيم.

 

مسعود شجاعي در خصوص اردوي اتريش گفت: اردوي خوبي بود و براي آماده‌سازي ما در راه جام جهاني بسيار مفيد بود. ضمن اينکه بازي‌هاي تدارکاتي که داشتيم بازي‌هاي مناسبي بود و توانستيم در اين ديدراها حريفانمان از جمله بوسني و نيجريه را در جام جهاني شبيه‌سازي کنيم. آرژانتين هم جاي خود دارد و تيم شناخته شده‌اي است. اميدوارم با تمريناتي که انجام مي‌دهيم بتوانيم در جام جهاني بازي‌هاي آبرومندي را برگزار کنيم.

به گزارش فارس، وي افزود: به طور قطع اردويي که برگزار کرديم در کار تيم ملي تاثيرگذار خواهد بود چرا که در اردوي اتريش هم آب و هوا و امکانات خوبي داشتيم با تمرينات‌مان از لحاظ روحي و جسماني در شرايط ايده‌آلي برگزار شد. البته همچنان فرصت داريم تا جام جهاني هم بهتر خواهيم بود.

شجاعي در خصوص اينکه تيم ملي هم سخت گل مي‌زند و به سختي هم گل مي‌خورد،؛ گفت: مهم اين است که گل نخوريم و اين کار در جام جهاني بيشترين اهميت را دارد. چرا که اگر گل نخوريم موقعيت هم براي گل زدن هم پيش خواهد آمد.

مهاجم تيم ملي در پاسخ به اين سؤال که تا چه اندازه شانس صعود داريم، گفت: حريف دست و پا بسته‌اي نيستيم و اگر خوب و آبرومند بازي کنيم، نه به اندازه آرژانتين بلکه به اندازه نيجريه و بوسني شانس صعود داريم و ديگر ساير اتفاقات بستگي به خودمان دارد. ما احتمال دارد تيم اول شويم و احتمالش هم هست که در رده آخر گروه قرار گرفته و حذف شويم.

وي در پاسخ به اين سؤال که تيم ملي ايران توانايي شگفتي‌سازي در جام جهاني را دارد،‌گفت:‌اگر بخواهيم منطقي صحبت کنيم خير چون همه بازي‌ها سخت است اما تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم از پرچم و نام ايران در جام جهاني دفاع کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها