کد خبر: ۲۲۶۸۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: در بازي با مونته نگرو مصدوميت جزيي براي من اتفاق افتاد که با چند روز استراحت حل شد و مشکلي نيست.

 

سيد جلال حسيني در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اردوي تيم‌ملي در اتريش گفت:همه چيز در اين اردو خوب بود. تمرينات خوبي برگزار کرديم و 3 بازي عالي هم انجام داديم. در اين اردو به آمادگي خوبي رسيديم و آماده سفر به برزيل هستيم.

وي در مورد اين که تيم‌ملي با برگزاري اين دو اردو براي جام جهاني آماده شده است ادامه داد: البته ما فرصت هاي زيادي از دست داديم اما برگزاري اين دو اردو خيلي به ما کمک کرد و از نظر روحي و بدني به شرايط ايده‌آلي دست يافتيم.

حسيني افزود: قوام تيم‌ملي به دست آمده و در اردوي برزيل به امادگي صددرصد مي رسيم و آماده حضوري پرقدرت در جام جهاني برزيل مي شويم.

وي در مورد مصدوميتش در اين اردو هم خاطرنشان کرد: در بازي با مونته نگرو مصدوميت جزيي براي من اتفاق افتاد که با چند روز استراحت حل شد و مشکلي نيست.

مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان درباره مصدوميت هاشم بيک زاده هم اظهار داشت: خيلي از مصدوميتش ناراحت شديم و واقعا خودش هم از اين اتفاق ناراحت شد اما با يک تصميم خوب راهي برزيل شد و اميدوارم که به جام جهاني برسد.

حسيني در پايان در خصوص لباس هاي تيم‌ملي هم افزود: لباس‌ها در حال بهتر شدن هستند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها