کد خبر: ۲۲۶۵۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر خداحافظی قریب‌الوقوع علی کریمی در محافل ورزشی به گوش می‌رسد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، علی کریمی هافبک سابق تیم ملی کشورمان بار دیگر در صدر اخبار ورزشی قرار گرفته است، زیرا صحبت‌هایی مبنی بر خداحافظی قریب الوقوع این بازیکن به گوش می رسد.

 

هرچند خود کریمی بارها اعلام کرده است که فعلا قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد اما شاید این دفعه ماجرا به گونه دیگری رقم بخورد.


چندی پیش مدیر عامل تراکتور سازی طی مصاحبه ای اعلام کرد که ما جلوی کریمی را برای رفتن نمی گیریم و همین موضوع موجب ناراحتی جادوگر فوتبال ایران شده است. کریمی که از جام جهانی باز ماند و حتی اصرار هوادارانش نیز نتوانست مانع تصمیم کی روش شود اکنون بعد از اتمام فصل قصد جدایی از تراکتور سازی را دارد و گویا تنها پیشنهاد جدی او از سایپا باشد.


از طرفی هواداران پرسپولیس مایل هستند تا کریمی به این تیم ملحق شود و با لباس این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند مسئله ای که کریمی نیز به آن بارها ابراز  علاقه کرده است؛ اما با توجه به اختلاف عمیق و قدیمی دایی و کریمی انتقال کریمی به پرسپولیس عملا غیر ممکن است. با این وجود باید منتظر ماند تا تیم آینده کریمی مشخص شود تیمی که به احتمال زیاد پرسپولیس نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها