کد خبر: ۲۲۶۳۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال راه‌آهن با بیان این که از دو، سه باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد، گفت: «منتظرم ببینم وضعیت راه آهن چگونه می‌شود تا پس از آن تصمیم‌گیری کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا ، سامان آقازمانی درباره تصمیم خود مبنی بر ماندن یا رفتن از تیم راه‌آهن با توجه به مشکلات این تیم، اظهار داشت: «یک سال دیگر با راه‌آهن قرارداد دارم، اما در قراردادم بندی هست که بر اساس آن باشگاه با من قرارداد دارد و من با آنها قراردادی ندارم. به این معنی که می‌توانم در صورتی که صلاح بدانم از تیم جدا شوم و یک طرفه قرارداد را فسخ کنم.»

 

وی افزود: «متاسفانه شرایط خوبی در راه‌آهن حاکم نیست و مشکلات کلیه بازیکنان باشگاه راه‌آهن در رده‌های مختلف که نزدیک به 100 نفر هستند برای مسئولان هلدینگ و دادگستری مهم نیست. انگار نه انگار که ما از این باشگاه طلبکار هستیم و متاسفانه کسی نیست که جواب ما را بدهد.»

 

مدافع راه‌آهن ادامه داد: «باشگاه در حال حاضر تعطیل شده و من با توجه به این شرایط آینده خوبی را برای راه‌آهن متصور نیستم. ما حتی مربی هم در حال حاضر نداریم و نمی دانیم در آستانه لیگ برتر برنامه باشگاه چیست.»

 

وی درباره پیشنهادات به خود برای فصل آینده، گفت: «با دو، سه باشگاه لیگ برتری صحبت کرده‌ام، اما منتظرم ببینم شرایط راه‌آهن به چه صورتی پیش می‌رود و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت. هم از تیم‌های تهرانی و هم از تیم‌های شهرستانی پیشنهاد دارم، اما فعلا اولویت بندی نکرده ام و زود است که در این باره بخواهم تصمیم گیری کنم.»

 

آقازمانی در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه پرسپولیس نیز پیشنهادی به او شده است؟ گفت: «صحبت‌هایی در این زمینه انجام شده، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و در روزهای آینده این موضوع روشن خواهد شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها